رشد ۱۴ هزار درصدی توکن عرضه اولیه آلفا!

رشد 14 هزار درصدی توکن عرضه اولیه آلفا

اختصاصی کوین گراف – این روزها بازار آلت کوین ها به قدری داغ و صعودی بوده که رشدهای ده یا بیست درصدی یک رمزارز کمتر چشم می‌آیند! از پامپ هزار درصدی دوج کوین گرفته تا رشد توقف ناپذیر پروژه های دیفای مانند یونی سواپ و سوشی سواپ همگی انتظار سرمایه‌گذاران را بیشتر کرده‌اند. یکی دیگر از توکن هایی که این روزها در رسانه ها کمتر به آن توجه شده توکن عرضه اولیه آلفا است.

پیشتر عرضه اولیه این توکن از طریق همین رسانه اطلاع رسانی شده بود. این پروژه که با رویکردی متفاوت نسبت به DeFi فعالیت خود را به جهت بهینه کردن این سیستم شروع کرده بود، هم اکنون رتبه ۷۴ بازار را به خود اختصاص داده است. بر خلاف سایر پروژه های خوش نام و موفق در حوزه دیفای، شرکت Aplha Finance Lab شبکه Smart Chain بایننس را بستری مناسب تر نسبت به اتریوم دانسته و در نتیجه فعالیت خود را روی این شبکه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه توکن آلفا آغاز شد

توکن آلفا که در زمان عرضه خود تنها ۲ سنت قیمت داشت، امروز پس از گذشت چهار ماه با رشدی ۱۴ هزار درصدی به قیمت ۲.۲۸ دلار در زمان نگارش این گزارش رسیده است! این توکن از جمله توکن های عرضه اولیه صرافی (IEO) بوده و در صرافی بایننس عرضه شده است.
توکن Alpha در حال حاضر در شبکه های ERC20 و Smart Chain قابل انتقال بوده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از صرافی بایننس نسبت به خرید آن اقدام کنند.

گزارش اختصاصی مجله کوین گراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا