Tether و Bitfinex اپلیکیشن تماس تصویری Keet را راه‌اندازی می‌کنند!

Tether و Bitfinex اپلیکیشن تماس تصویری Keet را راه‌اندازی می‌کنند!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کریپتواسلیت؛ پائولو آردینو، مدیر ارشد فناوری Tether و Bitfinex، از راه‌اندازی برنامه تماس تصویری P2P و مبتنی بر بلاکچین Keet خبر داد.

اپلیکیشن Keet بر پلتفرم Holepunch اجرا می‌شود و امکان ارتباط از طریق چت، تماس صوتی و تصویری را به بصورت غیرمتمرکز برای کاربران فراهم می‌کند. براساس بیانیه شرکت Tether، اپلیکیشن Keet از سری اول برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی اپلیکیشن‌های P2P مبتنی بر بلاکچین، با هدف بازگرداندن قدرت کنترل اطلاعات به مردم است. آدرینو دراین‌باره اظهار کرد:

«Web2 از کاربران می‌خواهد که کنترل داده‌های خود را کنار بگذارند. این مسئله منجر به افزایش انحصار اینترنت و افزایش نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی شده است. به همین دلیل Tether و Bitfinex تصمیم گرفتند در توسعه Holepunch و Keet مشارکت کنند. ما معتقدیم که آزادی انتخاب، ارتباطات و امور مالی مهم‌ترین مسئله در زندگی امروزی است و هر چیزی که این آزادی‌ها را افزایش دهد ارزش پیشرفت دارد.»

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether به عنوان مدیر ارشد اپلیکیشن Keet انتخاب شد، که نشانه‌ی تعهد اعضای ارشد سازمان Tether به این پروژه است.»

هدف پلتفرم Holepunch پیشرفت فضای Web3 است. این پلتفرم P2P می تواند راه را برای اینترنت P2P جدید هموار کند.

منبع: Cryptoslate.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا