فروش ۲٫۸ میلیون توکن Land در کمتر از یک ماه!

چند روز گذشته، سندباکس در وبلاگ مدیوم خود اعلام کرد که فقط در ماه فوریه سال جاری با فروش بیش از دو میلیون و هشتصد هزار دلار توکن لند و همچنین قریب به دوازده میلیون توکن سند رکورد جدیدی به ثبت رسانده است.

به گزارش کریپتونیوز، سندباکس (SandBox) توضیح داد که این نقطه عطف با فروش دو Land (قطعه زمین مجازی) به خصوص که تا به امروز ۳۷ میلیون دلار از آن به فروش رفته، امکان پذیر شده است.

این نشان دهنده افزایش ۱۰ برابری فروش توکن های Land طی ۱۲ ماه است. The Sandbox در بیانیه خود همچنین اعلام کرده است که اکنون ۴۵% از کل زمین‌های مجازی در متاورس آن فروخته شده است.

توکن های غیر هم شکل Land؛
این توکن‌ها که در واقع توکن‌های غیر هم‌ شکل (NFT) مبتنی بر بلاکچین اتریوم هستند، در بازار OpenSea به فروش می‌رسند.

در واقع The Sandbox چیزی بیش از یک نقشه مجازی نیست که در آن کاربران می‌توانند یک قطعه زمین را به صورت NFT خریداری کنند. در این سرزمین می‌توان بازی ویدیویی ساخت و بنرها و تبلیغات را به نمایش گذاشت.

و اما Sandbox و Binance؛
همچنین The Sandbox در ماه فوریه فروش LAND را از طریق وب سایت CoinMarketCap که اکنون متعلق به بایننس، سرمایه‌گذار و حامی بزرگ این پروژه است نیز آغاز کرد. اولین فروش این توکن بر روی بایننس صورت گرفت که طی آن ۳ میلیون دلار در پلتفرم Binance Launchpad جمع‌آوری شد.

سندباکس اکنون بیش از ۶۰ مشارکت با بازیگران بزرگ این بخش، از جمله Smurfs ،Care Bears ،Atari، CryptoKitties و Shaun the Sheep ایجاد کرده است.

ترجمه اختصاص مجله کوین‌گراف
منبع: Cryptonews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا