تبدیل ۲۵۰ دلار به ۱۰۰۰۰ دلار تنها در یک هفته!

ارریشب

امروز قصد داریم شما عزیزان را با عجیب ترین راه های کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال و همچنین تجربه تلخ یکی از کاربران در مواجهه با این مورد آشنا کنیم تا به سهم خود از بروز مجدد وقایع تلخ این چنینی کاسته باشیم. با ما همراه باشید.

متأسفانه این روزها موارد کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال کم نیست. علاقه عزیزان غیر محترم کلاهبردار به این بازار جوان از رشد روزافزون این اکوسیستم بوده و طبیعیست که تعداد سارقان غیر شریف در این عرصه روز به روز بیشتر شود. کسانی که با هر حیله ای تلاش می‌کنند پول زحمت برده شما عزیزان را به تاراج ببرند.

در آخرین موردی امروز یکی از کاربران با ما در میان گذاشت، وبسایتی به آدرس CapTradeOptions.com با دریافت مقداری وجه به صورت BTC به ارزش ۲۵۰ دلار، تنها پس از یک هفته وجه کاربر را به ۹,۸۴۰ دلار تبدیل کرده است! رقم قابل توجهی است، اما بخش جالب تر این بود که از کاربر تقاضای ۱,۷۰۰ دلار برای انجام تراکنش Withdrawal شد! امری که باعث پی بردن کاربر به ماهیت کلاهبردارانه این وبسایت شد.کز

کاربران ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از به دام افتادن در این تله ها نخست لازم است به چند نکته توجه داشته باشند:

هیچ یک از شرکت ها، موسسه ها یا بنگاه های مالی توانایی تبدیل ۲۵۰ دلار به ۱۰,۰۰۰ دلار را نداشته و چنین پیشنهادی صرفاً به قصد اغوای کاربر به تسلیم بی دردسر دارایی که خود به کلاهبردار ارایه می‌شود.

بر فرض محال، در صورت بازگشت پیامبر گرامی حضرت موسی (ع) و تحویل عصای جادویی خود به یکی از این شرکت ها برای انجام این امر، قطعاً دارنده عصا چنین کاری را برای ما و شما انجام نخواهد داد! بلکه به جای اتلاف وقت، به استفاده حداکثری از عصا در مدت زمان مقرر مبادرت نموده و سرمایه خود را چندین برابر خواهد کرد.

مجدداً بر فرض محال، در صورتی که بنگاه مالی مذکور تنها با نیت خیرخواهانه قصد داشته باشد از آن عصا برای افزایش سرمایه دیگران استفاده کند، پس از انجام عملیات کارمزد ۱,۷۰۰ دلاری (به عنوان هزینه استهلاک عصا) از دارایی کاربر کسر کرده و مابقی را پرداخت می‌کند. دقیقاً مانند کارمزد Withdrawal صرافی بایننس که بابت Withdrawal اتریوم ۰.۰۰۵ واحد کم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا