تحلیل تکنیکال SXP

تحلیل تکنیکال sxp

تحلیل اختصاصی – رمزارز سوایپ که یکی از پروژه های متن باز اجرا شده در شبکه اتریوم می باشد، در طول ده روز گذشته توانسته بیش از پنجاه درصد به سرمایه گذاران خود سود برساند. برای تحلیل حرکت بعدی این رمزارز با ما همراه باشید.

سوایپ در تاریخ ۲۷ ژانویه (ده روز پیش) موفق شد تا پس از سومین برخورد با قیمت کلیدی ۱.۸۰ دلار از این مقاومت عبور کرده و یک کانال صعودی جدید را تشکیل دهد. پس تثبیت قیمت بالای این مقاومت کلیدی، گاوها حرکت بعدی خود را آغاز کرده و به قیمت ۱.۹۴ دست یافتند. پس از اتمام این موج صعودی قیمت با یک اصلاح ۱۵ درصدی همراه بوده و در نهایت بالای خط کانال صعودی قبلی خود به ثبات نسبی رسیده است.

در حال حاضر مقاومت ۲ دلار از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در صورتی که گاوها بتوانند قیمت را بالای این محدوده به ثبات برسانند، احتمال دستیابی قیمت به نقاط ۲.۳۰ و ۲.۶۰ دلار محتمل به نظر می‌رسد.

همچنین با توجه به همگرایی قدرتمند این ارز با اتریوم، بررسی نمودار ETH Dominance برای ورود به معامله ضروریست. درصورتی که خریداران موفق به حفظ سطح فعلی نشوند به ترتیب حمایت های ۱.۴۷ و ۱.۱۸ دلار نقاط مناسبی برای ورود مجدد به نظر می‌رسند.

نمودار 4 ساعته SXP/USDT

تحلیل اختصاصی مجله کوین گراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا