عرضه اولیه توکن آلفا (ALPHA) آغاز شد

عرضه اولیه توکن AlPHA آغاز شد

توکن آلفا با علامت اختصاری ALPHA امروز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۹ مهر ۹۹ عرضه اولیه خود را آغاز نمود. این توکن در واقع یک IEO یا توکن عرضه اولیه صرافی بوده و مورد تأیید صرافی بزرگ بایننس است.

توکن آلفا متعلق به کمپانی Alpha Finance Lab می باشد. این کمپانی با هدف ساخت یک پروژه متن باز مبتنی بر بلاک چین فعالیت خود را آغاز نمود. تمرکز اصلی آنها روی سیستم های مالی DeFi و پرداخت وام غیر متمرکز بوده و با مطرح کردن متد های نوینی مدعی شده اند راه حل هایی مناسب برای رفع مشکلات فعلی شبکه های دیفای را در نظر دارند.

آنها معتقدند که ظرفیت های فعلی شبکه اتریوم برای برپایی DeFi با حجم تقاضای فعلی و میزان تقاضایی که می توانیم برای آینده آن پیش بینی نماییم، بسیار محدود است. از این رو آنها پلتفرم Binance Smart Chain را برای این کار در نظر گرفته اند. این انتخاب باعث افزایش سرعت تراکنش های توکن آلفا و همچنین ارزانتر شدن کارمز این تراکنش ها شده است.

بیشتر بخوانید: توکن های عرضه اولیه IEO چیست؟

عرضه آلفا توکن در ساعت ۸:۳۰ بامداد به وقت تهران با مبلغ ۲ سنت آغاز شد. تعداد توکن های عرضه شده ۵۰ میلیون بوده که در زمان نگارش مقاله به ارزش هر واحد شش سنت نیز رسیده است. از آنجایی این توکن تحت حمایت صرافی بایننس بوده، این عرضه تنها در آن صرافی صورت گرفته و متقاضیان جهت تهیه رمزارز آلفا می توانند از طریق صرافی بایینس اقدام به خرید کنند.

لازم به ذکر است، گرچه این شرکت با اهدافی جذاب و خلاقانه و زیر سایه پرچم بایننس فعالیت می کند، ولی برای اینکه بتوان آن را یک موقعیت خوب جهت سرمایه گذاری محسوب نمود، نیاز به بررسی های بیشتر و مطالعه فنی روی اهداف و تیم سازنده آن کمپانی می باشد.

جهت دریافت لینک سایت رسمی Alpha lab و همچنین وایت پیپر متن باز پروژه به وب سایت CoinGraph.ir مراجعه نمایید.

نکته: این مقاله صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و مجله کوین گراف هیچگونه پیشنهادی برای سرمایه گذاری در هیچ حوزه ای ارائه نمی کند.

وب سایت رسمی: Alphafinance.io

وایت پیپر: Github.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا