این رمزارز با شکست SHIB به محبوب‌ترین توکن نهنگ های اتریوم تبدیل شد!

این رمزارز با شکست SHIB به محبوب‌ترین توکن نهنگ‌های اتریوم تبدیل شد!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ؛ شیبا اینو برای مدت طولانی یکی از محبوب‌ترین توکن‌هایی بود که نهنگ های اتریوم به انباشت آن علاقمند بودند. در همین حال یک توکن جدید با شکست SHIB توانست به بزرگترین توکن در کیف‌پول‌ نهنگ‌های اتریوم تبدیل شود.

پلتفرم ردیاب نهنگ Whale Stats، گزار ش داد که Silverway (SLV) اخیراً به بزرگترین توکن در کیف‌پول صد نهنگ‌ برتر اتریوم تبدیل شده است. نهنگ‌های اتریوم اکنون بیش از ۱٫۷۲ میلیارد دلار توکن SLV در اختیار دارند که حدود ۴۰ درصد از کل دارایی آنها را تشکیل می‌دهد.

با این حال، چنین افزایشی را نمی‌توان در قیمت توکن Silverway مشاهده کرد. در زمان نگارش این مقاله، توکن SLV با قیمت متوسط ​​۰٫۰۰۰۰۷۱ دلار معامله می‌شود.

قیمت شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷ درصد افزایش یافت. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با بیش از ۱۵۰ درصد افزایش به ۹۲۵٫۸ میلیون دلار رسید. SHIB دومین میم‌کوین برتر ارزش بازار ۶٫۵۴ میلیارد دلاری دارد.

براساس اطلاعات WhaleStats، نهنگ های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مشغول انباشت توکن صرافی FTX (FTT) بوده‌اند.  در همین بازه زمانی توکن FTT از نظر حجم معاملات در بین ده توکن برتر میان ۱۰۰ کیف‌پول بزرگ اتریوم قرار گرفت. نهنگ‌های اتریوم در روز گذشته بیش از ۱۴۵ میلیون دلار توکن FTT خریداری کردند.

منبع: coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا