تحلیل تکنیکال آلت کوین TOMO

تحلیل تکنیکال آلت کوین TOMOاختصاصی کوین گراف – در روند صعودی که بازار ارزهای دیجیتال در یکماه گذشته تجربه کرده بسیاری از آلتکوین های کمتر شناخته شده در میان کاربران این بازار، رشد زیادی را تجربه نمودند. یکی از این آلت کوین ها رمزارز تومو بوده که در این تحلیل به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت.

تومو در طول چهار ماه گذشته وارد یک الگوی کنج نزولی (Falling wedge) شده است. دو مرحله برخورد با خط حمایتی الگو از پایین تکمیل شده و قیمت برای سومین بار با خط مقاومتی برخورد می کند. کانال صعودی که قیمت در آن قرار گرفته از ۲۰ روز گذشته آغاز و در طول این مدت تقریباً ۸۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده و احتمال اصلاح قیمتی تا محدوده ۰.۶۱۸ فیبوناچی پیش بینی می شود.

جفت ارز TOMO/USDT در تایم فریم روزانه

تحلیل تکنیکال آلت کوین TOMO

همچنین اندیکاتور RSI پس از دو مرتبه برخورد با خط ۶۲ موفق به عبور از آن نشده که این مسئله احتمال وجو Pull Back را تشدید می کند. چنانچه پس از این Pull Back روند به کانال صعودی خود بازگردد، می توان انتظار Breakout از خط مقاومت الگو را داشت. در این وضعیت خطوط حمایتی ۰٫۷۵، ۰٫۶۷، ۰٫۵۹ دلار و خطوط مقاومت ۰٫۸۹، ۰٫۹۸ و ۱٫۱۲ دلار از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

حجم معاملاتی روزانه به سقف ۱۲ میلیون دلار و حجم کل بازار به ۶۵ میلیون دلار رسیده اند و از آنجا که موجودی کل ارز محدود به ۱۰۰ میلیون بوده و در ماه آگوست تجربه ۱۰۸ میلیون حجم بازار را داشته می توان نتیجه گرفت که تومو گنجایش حجم مالی بیشتری را داشته و تا پر شدن قیمت همچنان فاصله دارد.

با بررسی نمودار حجم معاملاتی و حجم بازار و همچنین نیم نگاهی به تحلیل فاندامنتال و اخباری که این روزها از طرف توسعه دهندگان این رمزارز به گوش می رسد می توان انتظار Breakout از بالا را بیش از پیش در نظر گرفت. چنانچه Breakout یاد شده با موفقیت انجام شود می توان انتظار داشت که قیمت به دو سطح ۱٫۱۵ و ۱٫۴۲ دلار برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا