آیا قیمت ریپل به ۱۶ دلار می رسد؟!

آیا ریپل به ۱۶ دلار می رسد؟!

ریپل، این رمزارز کره ای در طی چند روز گذشته با رشد قیمتی دویست درصدی توجه بسیاری از معامله گران کوچک و بزرگ بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. درحالی قیمت ریپل به سطح فعلی رسیده که این سوال برای همه مطرح گشته که این رشد قیمتی تا چه زمانی ادامه دارد؟ با ما همراه باشید.

یکی از تحلیلگران قدیمی این رمزارز با نام مستعار Orlinmyer در تریدینگ ویو که تا به امروز پیش‌بینی های خوبی از بازار این ارز را در اختیار طرفداران خود قرار داده، طی بررسی حجم بازار و نمودار هدف نهایی قیمت ریپل را تا پایان دسامبر در عدد ۱۶٫۸۸ می بیند!

البته از آنجا که این عدد بیش از ۲۲۰۰ درصد با رقم فعلی این ارز فاصله دارد، کمی دور از ذهن و غیر قابل دسترسی به نظر می آید. ولی با در نظر گرفتن این موضوع که ریپل نخستین ارز متمرکز و با پشتوانه بانکی بوده، از نظر بسیاری از سرمایه گذاران تازه وارد به دنیای ارزهای دیجیتال از امنیت و پشتوانه قوی تری نسبت به سایر رقبا برخوردار است.

جدا از موارد فوق، ریپل همچنین با قیمت ۶۵ سنت در جایگاه سوم بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است! کنار هم قرار دادن این دو مورد برای هر کاربری که تازه قدم به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته، ریپل را همانند یک فرصت استثنایی جلوه داده و همین استقبال می تواند منجر به جذب حجم زیادی از سرمایه های جدید رمزارز شود.

سیر قیمت و زمانی که این تحلیلگر برای ریپل در نظر گرفته را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید.

سیر قیمتی ریپل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا