با گمج کوین GMJ بیشتر آشنا شوید!

با گمج کوین بیشتر آشنا شوید!

اختصاصی کوین گراف – در پی حجم پایان ناپذیر پروژه های مشکوک به کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال و متأسفانه اصرار برخی از کاربران به فریب خوردن، تصمیم گرفتیم تا مزاحی با برخی از این عزیزان کرده باشیم. با ما همراه باشید تا با گمج کوین بیشتر آشنا شوید.

امروز یکی از همکاران مجموعه کوین گراف در مقابل اصرار یکی از کاربران به از دست دادن دارایی خود در پروژه ای عجیب به نام آریاکوین، اقدام به ساخت توکنی با نام «گمج کوین» کرد. هدف از ساخت «گمج کوین» صرفاً اثبات سادگی تولید یک ارز دیجیتال بی اعتبار بود که با تأسف بسیار باید گفت در بسیاری موارد از این کار به منظور به تاراج بردن پول مردم استفاده شده است.

این توکن در بستر بلاکچین ترون (TRC-20) تنها در عرض ۱۵ دقیقه ساخته و آماده عرضه شد. هزینه تولید آن نیز کمتر ۱۰۰ واحد TRX به ارزش ۱۴۵,۰۰۰ به نرخ روز بود. بلافاصله پس از ساخت به راحتی آب خوردن در کیف پول تراست والت وارد شده و شروع به تقسیم آن بین همکاران و فریب خوردگان بالقوه کردیم.

بیشتر بخوانید: دریافت توکن رایگان ۱INCH

همچنین در صورت تمایل به دریافت «گمج کوین» به عنوان راهی برای اثبات سادگی ساخت و جلوگیری از فریب افراد در پرداخت برای پروژه هایی مانند آریاکوین، پای نتورک، دگ کوین و غیره تنها کافیست آدرس TRC خود را دایرکت کنید تا در اولین فرصت مقداری از این توکن را برای شما عزیزان نیز منتقل کنیم.

ضمناً پیش از پایان مقاله لازم دانستیم از علت انتخاب این اسم نیز صحبتی به میان آوریم. واژه «گمج» در زبان گیلکی برای نوعی دیگ سفالی به جهت پخت انواع محلی فسنجان استفاده می‌شود. با توجه به سخت بودن جنس این دیگ، در بسیاری از موارد از این واژه «به منظور سختی برخی از افراد در درک مسایل» (اغلب به عنوان شوخی) نیز استفاده می‌شود.

هشدار: «گمج کوین» یک توکن کاملاً بی ارزش و بی اعتبار بوده که صرفاً به جهت شوخی و اثبات سادگی ساخت به وجود آمده و تحت هیچ عنوان قابل معامله نیست!

gamajcoin )GMJ)

طریقه اضافه کردن گمج کوین به تراست ولت:

ابتدا در قسمت لیست توکن های تراست ولت گزینه Add Custom Token را انتخاب کنید. پس از اینکه فیلدهای خالی را مطابق شکل زیر پر کنید. دقت کنید که گزینه Network را روی TRC-20 انتخاب کرده باشید.

contract Address:

TPA5mnQDnSxvsFvLVfMUJoDS7n72xeHbBM

اضافه کردن گمج کوین به تراست ولت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا