استراتژیست فانداسترات: بیت‌کوین صدهزار دلاری تا پایان سال «منطقی» است!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتو‌گلاب، تام لی (Tom Lee) از مدیران شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری Fundstrat Global Advisors، فاش کرد که هدف صدهزار دلاری بیت‌کوین تا پایان سال را «بسیار منطقی» می‌داند، او انتظار دارد بازارهای سهام پس از کاهش ابتلا به کرونا در امریکا، رشد کند.

این استراتژیست طی مصاحبه‌ای با شبکه CNBC که اولین بار توسط CryptoPotatio منتشر شد، اظهار داشت که اقتصاد جهانی با کاهش موارد ابتلا به کرونا، رشد خواهد داشت و به سمت سقف‌های جدید حرکت خواهد کرد. وی عملاً رونق اقتصادی در آینده‌ی نزدیک را پیش‌بینی می‌کند.

او در مورد هدف خود روی قیمت بیت‌کوین گفت: «صد هزار دلار تا پایان سال بسیار منطقی است.»

پیش‌بینی‌های صعودی لی در حالی صورت گرفت که موسسه سنجش و ارزیابی سلامت (IHME) پیش‌بینی کرد موارد ابتلای کرونا در ایالات متحده به زودی به اوج خود خواهد رسید، به این معنی که پس از رسیدن به اوج، شروع به کاهش خواهد کرد. IHME هنوز برای موج جدید مبتلایان در پاییز پیش‌بینی نداشته است.

پیش‌بینی‌های پیشین تام لی:

گفتنی است، لی که در گذشته پیش‌بینی کرده بود بیت‌کوین می‌تواند به قیمت ۱۲۵۰۰۰ دلار برسد، حتی در شرایطی که احساسات نزولی بازار را فراگرفته بود، (زمانی که تسلا اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی دیگر پرداخت‌های بیت‌کوین برای خودروهای برقی را نمی‌پذیرد) گفت: «وحشت ناشی از ابتلای کرونا کاهش می‌یابد و منجر به یک صعود جدید می‌شود.»

این استراتژیست همچنین استدلال کرد که صنعت رمزنگاری تا پایان سال در فضای «ریسک‌پذیر» قرار خواهد گرفت، که می‌تواند منجر به افزایش قیمت رمزارزها شود. پیش از این، این تحلیلگر فاش کرده بود که مطمئن است بازار ارزهای دیجیتال خواهد توانست که از فشار اظهارنظرهای افراد و سازمان‌های تأثیرگذار عبور کند.

لی هنگام پیش‌بینی قیمت قبلی خود، بر مزایای بیت‌کوین تأکید کرد و گفت که این رمزارز از زمان راه‌اندازی خود تا به حال هرگز شاهد تراکنش کلاه‌برداری نبوده است. او در خصوص کاهش سلطه BTC بر بازار، استدلال کرد که «تسلط بیت‌کوین در زمان بازار نزولی واقعاً رشد خواهد کرد.»

شایان ذکر است که تام لی در اواخر سال گذشته، قیمت ۴۰،۰۰۰ دلاری بیت‌کوین سال ۲۰۲۱ را دقیق پیش‌بینی کرد.

منبع: cryptoglobe.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا