تحلیل قیمت دوج‌کوین

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف از کریپتو‌نو‌میکز؛ در آینده نزدیک، از یک پروژه رمزنگاری نسبتاً قدیمی مانند DOGE چه انتظاری می‌توان داشت؟

تاریخ ساخت تعداد کمی از توکنهای دوج‌ کوین به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد. علاوه بر این، دوج‌کوین در ۵ سال اخیر، افزایش ۳۱۲,۰۰۰ درصدی داشته است. با وجود این حقایق و دستکاری های زیاد ایلان ماسک در گذشته، دوج‌کوین امروز از نظر حجم معاملات در بین ۱۰ رمزارز برتر، از لحاظ حجم معاملات و با توجه به آمار CoinMarketCap، قرار دارد. سوال اصلی این است که آیا خریداران با توجه به آخرین موج صعودی فوق‌العاده قوی، هنوز توان خریداری و کمک به رشد دوج‌کوین را دارند؟

آیا اتحاد جهانی در بازار دوج‌کوین ادامه پیدا خواهد کرد؟

تصحیح ۸۰ درصدی قیمت دوج‌کوین که در ماه می اتفاق افتاد، موجب کاهش علاقمندی سرمایه‌گذاران به این رمزارز شد. حتی موج رشد محلی فعلی هم، با حجم کم در بازار اتفاق افتاده است. در حال حاضر، قیمت دوج‌ کوین در محدوده ۰٫۱۶ تا ۱٫۳۰ دلاری قرار دارد. در یک سناریو خوب، خریداران خواهند توانست که مقاومت ۰٫۳ دلاری را بشکنند و دوج‌کوین را به قیمت ۰٫۴۳ دلاری برسانند. تا اینجای کار، این نقطه بالاترین هدفی است که خریداران بدون نیاز به اصلاح توکن، می‌توانند به آن برسند.

تحلیل قیمت دوج‌کوین

تجزیه و تحلیل دوج‌کوین در تایم‌فریم روزانه:

با توجه به تجزیه و تحلیل نمودار دوج‌کوین در تایم فریم روزانه می‌‌بینیم که اولین تلاش خریداران برای شکست مقاومت ۰٫۳ دلاری، با پاسخ تند فروشندگان و آزمایش قدرت مقاومت ۰٫۲۳ دلاری به پایان رسید. پس از اطمینان از کنترل مقاومت ۰٫۲۳ دلاری، خریداران نیروهای خود را در منطقه رنج جمع کردند که تا ۴ روز ادامه یافت.

اگر شروع موج جدیدی تا ۰٫۳ دلار را مشاهده کنیم- که کند و در حجم کم خواهد بود- ثابت نگه داشتن پوزیشن‌ها در محدوده ۰٫۲۸ تا ۰٫۳ دلاری بسیار امن‌تر خواهد بود. با این حال، حرکت شدید قیمت دوج‌کوین نشان‌دهنده جدیت خریداران برای ادامه روند صعودی با هدف ۰٫۴۲ دلاری است.

با نگاهی به نمودار جفت‌ارز دوج‌کوین/بیت‌کوین، نتیجه می‌گیریم که احتمال شکست مقاومت ۰٫۳ دلاری و ادامه روند رشد بسیار بیشتر است:

قیمت دوج‌کوین/بیت‌کوین به سطح مهمی رسیده ، جایی که حالا هدف جدیدی یافته است. علاوه بر این، چشم‌انداز رشد قیمت دوج‌کوین/بیت‌کوین نیز به ۴۰ درصد می‌رسد. اگر بازار بیت‌کوین به ما سقوط شدید دیگری نشان ندهد، و حداقل در رنج متوقف شود، خریداران دوج‌کوین خبرهای خوبی خواهد ساخت.

منبع:  cryptoknowmics.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا