قانون گذاران آمریکای لاتین در حمایت از بیت کوین عکس پروفایل های خود را به چشم های لیزری تغییر دادند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف، تعداد فزاینده‌ای از قانون‌گذاران آمریکای لاتین برای ابراز حمایت خود از بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال، عکس آواتار توییتر خود را به چشم‌های لیزری تغییر دادند.

گفتنی است، گابریل سیلوا (Gabriel Silva)، یکی از نمایندگان کنگره پاناما، با طرح قانونی برای پذیرش بیت‌کوین و سایر رمزارزها در مقیاس ملی، در حال دنباله‌روی از السالوادور است. نایب بوکله( Nayib Bukele)، رئیس‌جمهور کشور السالوادور، در جریان کنفرانس «بیت‌کوین میامی» در ۶ ژوئن اعلام کرد که لایحه‌ای را به نمایندگان تقدیم می‌کند که طبق آن بیت‌کوین به وجه رایج این کشور تبدیل خواهد.

سیلوا در توییتی در ۸ ژوئن بر اهمیت عقب نماندن پاناما از برنامه‌های رمزارزی بوکله که شامل حذف مالیات بر سود سرمایه بیت‌کوین در السالوادور است نیز تأکید کرد. سیلوا ادعا کرد: «این مهم است؛ و پاناما نمی‌تواند عقب بماند. اگر می‌خواهیم یک مرکز فناوری و کارآفرینی واقعی باشیم، باید از رمزارزها پشتیبانی کنیم. ما در حال آماده‌سازی یک طرح پیشنهادی برای ارائه در پارلمان خواهیم بود. اگر به تهیه آن علاقه‌مند هستید، می‌توانید با من تماس بگیرید».

نکته قابل توجه اینکه، اعلامیه بوکله موجب حرکتی مشابه از سوی سایر سیاستمداران در سرتاسر آمریکای لاتین شده است، با این وجود تاکنون تنها چند پیشنهاد سیاست‌گذاری واقعی اعلام شده است.

همچنین، کارلتوس رجالا (Carlitos Rejala)، نماینده کنگره پاراگوئه، در تاریخ ۷ ژوئن، با تویت «El Salvador to the Moon» تصویری از خود با چشمان لیزری (یک میم رمزنگاری معروف که برای ابراز حمایت از بیت‌کوین در توییتر استفاده می‌شود) را آپلود کرد.

در اوایل امروز، جامعه کریپتو توجه خود را به سیاستمدار برزیلی، فابیو استرمن (Fábio Ostermann) معطوف کرده بود که به همین ترتیب تصویری از خود با چشم‌های لیزری به همراه هشتگ # lasereyestill100k پست کرد.

قابل به ذکر است که با وجود احساسات مثبت در شبکه‌های اجتماعی در مورد حمایت آشکار قانون‌گذاران آمریکای لاتین، قیمت بیت‌کوین همچنان رو به کاهش است.

قیمت بیت‌کوین از زمان اعلامیه ۶ ژوئن بوکله از ۳۶۰۰۰ دلار به حدود ۳۲،۵۰۰ دلار در زمان نوشتن این مقاله (تقریباً ۱۰٪) کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا