آخرین گزارش DappRadar آشکار کرد: افزایش ۸۸۳ درصدی آمار سالیانه تعداد کیف‌پول‌های منحصربه‌فرد فعال

آخرین گزارش DappRadar آشکار کرد: افزایش 883% آمار سالیانه تعداد کیف‌پول‌های منحصربه‌فرد فعال

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از بلاک‌تریبون؛ فروشگاه جهانی برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز DappRadar (dApps) در لیتوانی، جدیدترین گزارش صنایع dApps خود را منتشر کرد.

در این گزارش، DappRadar عملکرد کنونی صنعت dApps را براساس معیارهای مالی و توزیعی، و جزئیات تکنیکی و اجتماعی تجزیه و تحلیل می‌کند.

برخی از نکات برجسته این گزارش عبارتند از:

  • صنعت dapp در ماه می، بیش از ۲ میلیون کیف پول منحصر به فرد روزانه ثبت کرده، که این آمار نسبت به ماه قبل ۱۸٫۱۴ درصد، و نسبت به سال قبل ۸۸۳ درصد افزایش یافته است.
  • بایننس اسمارت چین (BSC)، با بیش از یک میلیون کیف پول منحصربه فرد فعال، پرکاربردترین شبکه در کل صنعت dapp بوده است. WAX با ۵۸۱,۵۰۰ کاربر منحصر به فرد در رتبه دوم قرار دارد. هر دو شبکه توسط صنعت dapp مورد استفاده قرار می‌گیرند و از پارادایم «بازی برای کسب درآمد» پشتیبانی می‌کنند.
  • فضای NFT (توکن‌های غیرمثلی) به انفجار رسید و ارزش بازار آن از ۱۴٫۲۷ میلیارد دلار فراتر رفت.
  • پلتفرمهای Axie Infinity و OpenSea (به ترتیب ۳۵۵ میلیون دلار و ۷۸ میلیون دلار) تنها در ماه آگوست ۴۳۳ میلیون دلار درآمد کسب کردند و مجموعاً ۸۷ درصد از کل درآمد شبکه اتریوم را به خود اختصاص دادند.
  • اکوسیستم دیفای TVL به ارزش ۱۴۲ میلیارد دلار رسید، در حالی که ۷۰% از ترافیک آن هنوز بر شبکه اتریوم قرار دارد. Avalanche و Solana با یک ورود قدرتمند، به ۵ میلیارد دلار رسیدند.
  • ترافیک شبکه اتریوم به سمت استفاده از NFTها کشیده شده و تعامل کاربران منحصربه فرد با NFTها، ۲۰۲ درصد افزایش یافته است. در نتیجه این اتفاقات، تعداد کاربران منحصربه فرد DeFiبا کاهش ۱۷ درصدی مواجه شد.

منبع: blocktribune.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا