باشگاه سن خوزه شارک از امروز بیت کوین و دوج کوین را می پزیرد!

اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دیکریپت، طبق گفته جاناتان بچر (Jonathan Becher)، رئیس باشگاه سن خوزه شارکس (The San Jose Sharks)، این باشگاه در فصل آینده پرداخت برخی خریدهای بزرگ را با رمزارز قبول خواهد کرد. این پرداخت‌ها شامل بلیط‌های فصل، اسپانسرینگ شرکت‌ها و اجاره صندلی ورزشگاه SAP Arena در سن خوزه است. این امر نتیجه همکاری بین شرکت مادر شارکس Sharks Sports & Entertainment و سرویس پرداخت رمزارزی بیت‌پی (BitPay) است.

حائز ذکر است، باشگاه شارکس می‌تواند از طریق بیت‌پی، طیف وسیعی از رمزارزها را قبول کند: بیت‌کوین (Bitcoin)، بیت‌کوین کش (Bitcoin Cash)، اتریوم(Ethereum)، رپد بیت‌کوین (Wrapped Bitcoin) و دوج‌کوین (Dogecoin) و همچنین پنج استیبل‌کوین مختلف (GUSD، BUSD، DAI، PAX و USDC). برخلاف پی‌پال (PayPal)، بیت‌پی پس از هر فروش رمزارز را به فیات تبدیل می‌کند. بیت‌پی به فروشگاه‌ها امکان می‌دهد تا به طور مستقیم رمزارز دریافت کنند.

بچر در توییتر خود اعلام نمود که باشگاه شارکس همچنین در نظر دارد تا از رمزارزها برای خریدهای کوچک‌تر مانند خرید اجناس و بلیط تک بازی‌ها نیز استفاده کند و این موارد استفاده «با گذشت زمان ارزیابی خواهند شد».

گفتنی است، اوکلند ایز (Oakland A’s)، یک تیم بیس بال بزرگ در لیگ برتر نیز اخیراً شروع به پذیرش بیت‌کوین برای اجاره صندلی‌های ورزشگاه خود نمود.

پس از بازار ان‌اف‌تی NBA’s Top Shot که کلیپ‌های ویدئویی کوتاه متصل به توکن‌های بلاکچین Flow را به فروش می‌رساند، تیم‌های ورزشی حرفه‌ای خارج از Bay Area نیز در ماه‌های اخیر در حال دست گرم کردن با رمزارزها هستند.

قابل به ذکر است، شرکت دالاس ماوریکس( Dallas Mavericks) به لطف مالک حامی رمزارز این شرکت، مارک کوبان (Mark Cuban)، اخیراً پذیرش پرداخت دوج‌کوین را آغاز کرد. Sacramento Kings اکنون گزینه حقوق بیت‌کوین را برای کارمندان خود ارائه می‌دهد. و صرافی رمزارزی FTX حق نام‌گذاری ورزشگاه Heat’s arena تیم میامی را خریداری کرده و راه را برای حمایت‌های مالی رمزارزی در آینده باز کرد.

علاوه بر این، در سراسر لیگ‌های حرفه‌ای، بازیکنان برای تبدیل حقوق خود (حداقل بخشی از آن) به رمزارز، در حال همکاری با شرکت‌های رمزارزی هستند. حتی تام بردی Tom Brady)) نیز یک طرفدار بیت‌کوین است.

باید گفت، شارکس جدیدترین تیمی است که وارد حوزه رمزارزها شده است، اما آن‌ها احتمال آخرین تیم نخواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا