احتمال فاش شدن نگهداری بیت کوین توسط فیسبوک!

اختصاصی کوین گراف، در این مقاله قصد داریم به جواب این سوال بپردازیم که آیا فیس بوک نگهداری بیت کوین توسط خود را مخفی نگه می دارد؟ چندین عضو اصلی انجمن ارزهای دیجیتال، در حال بحث در مورد این شایعه هستند که غول رسانه های اجتماعی فیس بوک ممکن است بیت کوین را در ترازنامه خود نگه دارد.

قابل به ذکر است که، از جمله این افراد تأثیرگذار می توان به جیسون اِی، ویلیامز ، کارآفرین و سرمایه گذار انگلیسی ، آلیستر میلن ، و میرا کریستانتو ، تحلیلگر ارشد تحقیق در مِساری اشاره کرد.

اخیرا ذکر شده است که، افزایش فعلی بیت کوین به بالای ۵۳۰۰۰ دلار ممکن است به دلیل خرید بیت کوین توسط فیس بوک باشد ، در حالی که سقوط اخیر به زیر ۴۸۰۰۰ دلار به دلیل فروش ۱۰ درصد سهام BTC توسط تسلا بوده است.

آلیستر میلن در توییتر خود گفت که ، طبق شایعه ای که در اطراف Crypto Twitter منتشر شده ، فیس بوک Bitcoin را در ترازنامه خود دارد. این شایعه حاکی از آن است که این شرکت پس از انتشار نتایج سه ماهه خود با پایان یافتن معاملات فردا: ۲۸ آوریل ، این واقعیت را آشکار خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید : خرید ۱٫۵ میلیارد بیت کوین توسط شرکت تسلا

 

اگر این اتفاق بیفتد ، به عنوان یک سیگنال صعودی عمده توسط جامعه در نظر گرفته می شود و احتمالاً باعث بالا رفتن دوباره بیت کوین خواهد شد.

این ممکن است مانند زمانی که ایلان ماسک اعلام کرد تسلا اوایل امسال ۱٫۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است ، در بازار تأثیر بگذارد.

با این حال، امروز مشخص شد که تولید کننده خودروهای الکترونیکی ۱۰ درصد از سهام BTC خود را برای اثبات نقدینگی بیت کوین فروخته است. با این حال ، ماسک تأیید کرد که هیچ بیت کوین خود را به فروش نرسانده است (نکته قابل توجه اینکه: او هرگز اعلام نکرده بود که بجز ۰٫۲۵ BTC که در گذشته به عنوان هدیه دریافت کرده بود بیت کوین دیگری نگهداری می کند).

باید اشاره کرد که، فیس بوک جزو اولین کمپانی های بزرگی بوده که با پروژه لیبرا قصد ورود به فضای ارز دیجیتال را داشته است اما به دلیل موانع قانونی که بانک های مرکزی پیش پای این پروژه گذاشته بودند با شکست مواجه شد و فیسبوک پروژه دوم خود را با نام دایم راه اندازی کرد.

به نقل از U.Today فیسبوک قرار است تا پایان سال جاری پروژه آزمایشی دایم را اجرا کند و این به یکی از دغدغه های دولت چین که مشغول به کار روی یوآن دیجیتال است تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا