پرداخت کرایه تاکسی با استفاده از شبکه اتریوم در بریتانیا!

اختصاصی کوین گراف، بر اساس اطلاعیه روز دوشنبه ، دو شرکت هیپس و نوردیک، این اجازه را به تاکسی ها در بریتانیا و اسکاندیناوی داده اند که پرداخت های کرایه ای خود را از طریق شبکه اتریوم پرداخت کنند.

این معامله به این معنی است که ۱۰،۰۰۰ تاکسی در انگلیس و ۲۰،۰۰۰ تاکسی در اسکاندیناوی می توانند پس از انجام تست اولیه در نوامبر از این درگاه پرداختی استفاده کنند.

طبق این اطلاعیه، این پلتفرم در ابتدا توکن MTO را که در اتریوم تحت استاندارد ERC-20 و استیبل کوین USDC صادر شده است را می پذیرد. در این مقاله همچنین ذکر شده است که از سایر رمزارزها نیز قرار است پشتیبانی شود.

جان کاوبرینگ ، مدیر عامل شرکت HIPS گفته است: ما معتقدیم که ویژگی های مشتری مدار MTO قطعه گمشده پرداخت های رمزنگاری برای نفوذ بازار و پذیرش انبوه مصرف کنندگان اصلی باشد.

قابل به ذکر است که این سیستم شامل پروتکل تجاری HIPS ، پلتفرم HMP-gateway و توکن آن به عنوان راه حلی است که از مصرف کننده گان در برابر پرداخت خود از طریق روش های سنتی به پرداخت از طریق بلاک چین اتریوم حمایت می کند.

 

بیشتر بخوانید : نتیجه جستجو برای : اتریوم چیست ؟

 

نکته جالب اینست که سیستم HIPS قصد دارد که از ارزهای دیجیتال برای پرداختی های خود از پرداختی های مجله تایمز گرفته تا سبزیجات ارگانیک استفاده کند.

در نوامبر سال ۲۰۲۰ ، پی پال اقدام اساسی ای را برای معرفی پرداختی ها از طریق بیت کوین و سایر رمز ارزها را انجام داده است.

اوایل این ماه ، سیستم HIPS هر بلاک چینی که قرارداد هوشمند داشته باشد را حمایت می کند ، به این معنی که در آینده نه تنها از Ethereum بلکه از Cardano و Solana و غیره استفاده خواهد کرد.

در حقیقت ، این پروتکل نه تنها برای Ethereum ساخته شده است ، بلکه همچنین روی Solana نیز ساخته شده ، که در بیانیه به عنوان “یک بلاک چین سریع که می تواند بیش از ۵۰،۰۰۰ تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند هزینه کارمزد آن تقریباً ۰٫۰۰۰۰۱ دلار است” از آن یاد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا