معرفی سه ارزدیجیتال برتر که در اکتبر ۲۰۲۱ راه‌اندازی شدند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دِ‌کریپتو‌نیوز؛ ارزهای دیجیتالی مداوماً در حال توسعه‌اند و رمزارزهای جدید برای رقابت با دارایی‌های دیجیتالی شناخته شده وارد بازار می‌شوند. طی سالهای اخیر صنعت رمزنگاری محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و با ویژگی‌های دیجیتالی متعدد خود، مردم سراسر جهان را مجذوب خود نمودند.

سرمایه‌گذاران نیز به دلیل ویژگی‌های شاخص این صنعت به ارزهای دیجیتالی بیش از پیش علاقه نشان می‌دهند. در نتیجه محرک اصلی بازارِ رو به رشد ارزهای دیجیتال، معرفی ارزهای دیجیتالی جدید به بازار است.

سه رمزارز شاخص میان پروژه‌های ارزدیجیتالی که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، ZENX، KPC و MST هستند.

بلاکچین KEEPs در حال حاضر ۸۱,۹۰۰٫۴۶ دلار حجم معاملات روزانه دارد. و توکن آن KPC با قیمت ۰٫۰۳۲۷۶۷ دلار مبادله می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته خبر جدیدی در معاملات KEEPs اتفاق نیوفتاد. هنوز سقف بازار زنده KPC مشخص نشده و اکنون رتبه ۴۳۲۸ پلتفرم CoinMarketCap را در اختیار دارد. میزان منابع در گردش توکن KPC نیز مشخص نیست، و حداکثر منابع آن ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است.

قیمت فعلی Zenith Token در ۱٫۰۴ دلار قرار دارد و حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته آن ۴۱۱٫۴۸ دلار بوده است. حجم کل بازار زنده این توکن در دسترس نیست و اکنون در رتبه ۵۷۸۰ پلتفرم CoinMarketCap قرار دارد. این توکن فعلا منابع در گردش ندارد و حداکثر منابع آن ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ در نظر گرفته شده است.

قیمت فعلی Idle Mystic با حجم معاملات روزانه ۶۲۴,۹۵۷ دلار، در ۰٫۲۳۴۹۵۶ قرار دارد. در ۲۴ ساعت گذشته روند قیمت توکن MST تغییری نداشته است.

ارزش بازار زنده MST هنور در دسترس نیست و اکنون رتبه ۳۳۳۱ را در CoinMarketCap دارد. MST منابع در گردش ندارد و حداکثر منابع آن ۵۹,۹۹۹,۹۹۹ توکن است.

منبع: thenewscrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا