کوین‌بیس امکان خرید با Apple Pay را برای کاربران فراهم کرد!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دکوین‌ریپابلیک؛ کوین‌بیس (Coinbase) یکی از صرافی‌های پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتالی است که خدمات مبادلات رمزارزی در سطح جهانی ارائه می‌کند. این شرکت یکی از اولین صرافی‌ها در این صنعت بوده است. امسال این پلتفرم در نزدک (NASDAQ) ثبت شد و اولین استارت‌آپ ارزهای دیجیتال بود که به صورت عمومی منتشر گشت.

اخیراً، بعد از انتشار خبر توسط کوین ‌بیس، مشخص شد که این شرکت پلتفرم پردازشگرهای پرداختApple Pay را یکپارچه کرده است. بنابراین، کاربران یا معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتالی را با استفاده از کارتهای نقدی که به حسابهای Apple Pay آنها مرتبط است، خریداری کنند.

کوین‌بیس پردازشگرهای پرداختی خود را گسترش می‌دهد:

یکی از محبوب‌ترین پردازنده‌های پرداختی در سراسر جهان، Apple Pay است. این برنامه ارائه‌دهنده پرداخت با تلفن همراه، به عنوان یکی از برترین بازیگران در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شود.

طبق گزارشات، Apple Pay از ابتدای سال جاری بیش از ۴۳٫۹ میلیون کاربر داشته است. این شرکت تا به‌حال از برنامه‌های رمزارزی زیادی دوری کرده ‌است و در صدور اجازه فعالیت به برنامه‌های مختلف بسیار گزینشی عمل می‌کند.

با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که احساسات اپل نسبت به ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی، در حال تغییر است. از این رو است که کوین ‌بیس، پردازشگرهای خدمات پرداختی رمزارزهای خود را یکپارچه کرده است.

این ادغام چه فایده‌ای برای کاربران کوین‌بیس دارد؟

آخرین ادغام Apple Pay توسط کوین‌بیس، به بهترشدن خدمات پرداختهای ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. اکنون همه کاربران پلتفرم می‌توانند از Apple Pay خود، برای خرید تمام رمزارزهای پشتیبانی شده توسط کوین‌بیس، مانند بیت‌ کوین، اتریوم، ریپل و لایت‌ کوین استفاده کنند.

به گفته پراکاش هریرامانی، مدیر ارشد پرداختها و مرکز مالی کوین ‌بیس، با راه‌های سریع، آشنا و مطمئن برای جابه‌جایی نقدینگی کاربران، می‌توان افراد بیشتری را به استفاده از این پلتفرم مبادلات جذب کرد. ایجاد چنین روشی برای انتقالات نقدینگی به داخل و خارج از بستر پلتفرم، تاثیر بسیار زیادی در جذب کاربر دارد.

علاوه بر این، گشایش این امکانات اجازه می‌دهد تا امکان پرداخت نقدی فوری تا سقف ۱۰۰ هزار دلار برای تراکنشها، بدون تعطیلی در هفته فراهم شود. با توجه به چنین نکات مهمی، این صرافی موفق شد که راه‌های جدید و مطمئنتری برای تشویق افراد به استفاده از ارزهای دیجیتالی معرفی کند.

کاربران کوین بیس بزودی می‌توانند از ‌Google Pay نیز استفاده کنند:

کوین بیس برای وسعت بخشیدن و استفاده از گزینه‌های سریع و یکپارچه برای انتقال پول، قصد دارد که با Google Pay هم ادغام شود. خبر این ادغام با Google Pay بزودی اعلام خواهد شد. در نهایت همه این یکپارچه‌سازی‌ها، خدمات مبادلاتی را برای ۱۵۰ میلیون کاربر بالقوه در سراسر جهان خواهد گشود.

در نهایت پس از ادغامهای اخیر، کوین‌بیس به اولین صرافی رمزارزی در ارائه فوری وجه نقد، از طریق پرداختهای زمان واقعی تبدیل خواهد شد. کاربران آمریکایی می‌توانند راحت، فوری و با امنیت پرداختهای صد هزار دلاری انجام دهند.

منبع: thecoinrepublic.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا