لابی بیت‌کوین شکست خورد! مجلس سنا اصلاحیه لایحه مالیاتی بر ارزهای دیجیتالی را رد کرد.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دی‌کریپت؛ مجلس سنا اصلاحیه مورد دفاع صنعت ارزهای دیجیتالی را رد کرد. براساس این اصلاحیه، بازیگرانی که در این صنعت نقش کلیدی ندارند، از اجبار ارائه گزارش مالیاتی معاف می‌شوند.

این اصلاحات در بخش ارائه گزارش مالیاتی این لایحه زیربنایی انجام شد، که بازیگران دنیای دارایی‌های دیجیتالی که زیر عنوان «صرافی» دسته‌بندی می‌شوند را تعریف می‌کند. در این لایحه آمده‌ است که صرافی‌ها باید فرمهای مالیاتی را به نمایندگی از مشتریان خود، به اداره مالیاتی ارائه دهند، حتی اگر به این اطلاعات دسترسی نداشته باشند.

حامیان صنعت ارزهای دیجیتال معتقدند که زبان این لایحه بیش از اندازه کلی است و مانعی برای خلاقیت و نوآوری در این صنعت خواهد شد.

پس از ارائه اصلاحیه لایحه در هفته گذشته، سناتورها صبح دوشنبه بر سر سازش توافق کردند. در اصلاحیه Toomey-Warner-Lummis-Sinema-Portman مشخص شده است که نباید قانون اجبار پرداخت مالیات برای بازیگران بی‌طرف صنعت ارزهای دیجیتال، مانند استخراج‌کنندگان بیت‌کوین، اعتبارسنجهای شبکه اثبات سهام، ارائه‌دهندگان کیف‌پول و توسعه‌دهندگان پروتکل، وجود داشته باشد.

با این حال، از آنجا که گفتگو در مورد لایحه زیرساختی عصر روز یکشنبه به پایان رسیده است، این اصلاحیه تنها با رضایت همگی می‌توانست در لایحه تصویب شود. تنها یک رای «نه» آن را رد و نمونه اولیه لایحه را برای رای‌گیری تائید می‌کرد.

سناتورها پت تومی (R-PA)، سینتیا لومین (R-WY)، راب پورتمن (R-OH) و سناتور تد کروز به سازش بر لایحه رای دادند.

اگر این لایحه به تصویب مجلس سنا برسد، سپس برای رای‌گیری به مجلس نمایندگان خواهد رفت.

منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا