تجزیه و تحلیل Algorand؛ آیا اکنون زمان خرید این رمزارز است؟

تجزیه و تحلیل Algorand، آیا اکنون زمان خرید این رمزارز است؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از این‌وز؛ توکن Algorand از ابتدای ماه آگوست، از ۰٫۸۴ دلار به بالای ۱٫۲۰ دلار افزایش یافت و اکنون قیمت آن در حدود ۱٫۰۵ دلار قرار دارد. امسال میزان فعالیت کاربران Algorand رشد فوق‌العاده‌ای داشته، و اکنون در بیش از ۵۰۰ پروژه در حال توسعه خود، بالای ۱۱ میلیون کاربرد دارد.

تحلیل فاندامنتال:

بلاکچین Algorand، یک بلاکچین اثبات سهام (PoS) است، که بطور رسمی در سال ۲۰۱۹، توسط دانشمند کامپیوتر Silvio Micali راه‌اندازی شد. Algorand می‌تواند هزاران تراکنش را در یک ثانیه انجام دهد و به همین ترتیب، ایجاد همگرا‌یی میان سیستم مالی سنتی و سیستم غیرمتمرکز را، با ساخت محصولات مالی نسل جدید، تسریع ‌بخشد. شما می‌توانید برای ارتباط با بلاکچین Algorand از توکن محلی آن با نماد ALGO استفاده کرده، و در این بلاکچین توکن، NFT، استیبل‌کوین، امنیت و ارز بسازید.

سیستم Algorand از لجرهای نسل اول ایمن‌تر است و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا از طریق یک سیستم شفاف، در پلتفرم خود برنامه‌های جدید بسازد. ابزارهای توسعه‌دهنده Algorand تاکنون بیش از ۲۰،۰۰۰ بار دانلود شده است.

مدیرعامل آلگوراند Steve Kokinos گفت: «ما مشتاقانه منتظر پذیرش بیشتر اکوسیستم Algorand، استفاده مردم از تکنولوژی، ایجاد پروژه در بلاکچین و پشتیبانی از این پروژه‌ها هستیم. امروزه در پلتفرم Algorand بیش از ۱۱ میلیون کاربر و ۵۰۰ پروژه در حال ساخت وجود دارد، و بطور متوسط ۷۵۰ هزار تراکنش از نقاط مختلف جهان انجام می‌شود. »

پروژه‌های جدید و برنامه‌های DeFi شروع به تعامل با سیستم مالی سنتی‌تر کرده‌اند،  اما سوال اصلی سرمایه‌گذاران این است که آیا قیمت فعلی ALGO نتیجه ارزش‌گذاری کم این توکن بوده و آیا تا پایان ۲۰۲۱ افزایش می‌یابد؟ قیمت ALGO می‌تواند دوباره تا بالای سطوح ۱٫۵ دلار یا ۲ دلار حرکت کند.

تحلیل تکنیکال:

مکالیتوکن ALGO در حال حاضر در حدود ۱٫۰۵ دلار معامله می‌شود و اگر قیمت بتواند از مقاومت ۱٫۳۰ دلاری عبور کند، نشانه‌ی یک سیگنال خرید قوی خواهد بود. هدف بعدی قیمت ممکن است حدود ۱٫۵۰ دلار یا حتی بالاتر باشد. با این حال، اگر قیمت به زیر ۰٫۹۰ دلار برسد، راه برای ۰٫۸۰ دلار راحت خواهد شد.

منبع: invezz.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا