تحلیل قیمت بیت کوین؛ چه برسر بازار خواهد آمد؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف؛ بیت‌کوین در ۳۱ آگوست، به پایین‌ترین نقطه محدوده‌ی فعلی حرکت خود رسید، چرا که پرایس‌اکشن از احساسات صعودی بازار فاصله بیشتری گرفته است.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ چه برسر بازار خواهد آمد؟

بیت‌کوین از ادامه روند صعودی فرار می‌کند:

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان‌ می‌دهند، که روند بیت‌کوین در Bitstamp پس از کاهش دو هزار دلاری، از۴۶,۷۰۰ دلار بازگشت کرد.

این افت و خیز‌ها در یک محدوده‌ی روزانه عادی است و روند پس از بازگشت دوباره قیمت را به به ۴۸ هزار دلار رسید، اما نیروهای صعودی نتوانستند هدف ۵۰ هزار دلاری را فتح کنند.

برای معامله‌گر محبوب Crypto Ed، قیمت ۴۸،۲۰۰ دلار تائیدی بر تداوم روند صعودی بود.

او در مورد نمودار ساعتی بیت‌کوین گفت: «بعد از چند حرکات شیادانه، روند بیت‌کوین نتوانست هدف بعدی را امتحان کند. در حال حاضر در حال ترسیم الگوی بارت هستم. هنوز دیدگاه قبلی را دارم: اگر اولین سطوح فتح شود، میتوانیم کار خود را شروع کنیم. »

اکثر تحلیلگران به رقم پرایس‌اکشن‌هایی که از تداوم روند صعودی جلوگیری می‌کنند، هنوز خوش‌بینی خود را حفظ کرده‌اند.

برخی به رشد انباشت در سطوح فعلی روند اشاره کردند، در حالی که معیار‌های درون‌زنجیره‌ای مانند مقادیر نقدینگی هم جزو موضوعات داغ بحث امروز بود.

ویلیام کلمنته، تحلیلگر ارشد Blockware خاطرنشان کرد: «موج شوکه‌کننده عرضه بیت‌کوین، بیشتر شتاب حرکتی را در تاریخ اخیر دارد. ما در ماه‌های آینده بسیار بالاتر خواهیم رفت. »

منبع: Cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا