بایننس در حال بلاک کردن شهروندان آمریکایی

بایننس در حال بلاک کردن شهروندان آمریکایی

اختصاصی کوین گراف – به نظر می رسد صرافی بایننس پروسه بلاک کردن شهروندان آمریکایی را یک سال پس از نخستین اطلاعیه در این باره، به طور جدی آغاز کرده است.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از بلاک کریپتو (The Block Crypro)، صرافی بایننس علیرغم اطلاعیه سال گذشته خود، همچنان پذیرای شهروندان آمریکایی بوده است. اما در گزارشی که به تازگی از سمت کاربران آمریکایی منتشر شده، پس از ورود به اکانت های خود یک ایمیل با متن زیر دریافت کرده‌ اند:

ما متوجه ارتباط آی‌پی شما که در گذشته با آن متصل می شدید، با ایالات متحده آمریکا شده ایم. همچنین با توجه به قوانین و مقررات قادر به خدمات رسانی به هیچ یک از شهروندان و ساکنان ایالات متحده آمریکا نیستیم. اگر شما یک شهروند آمریکایی هستید، حداکثر ظرف مدت ۹۰ روز رمزارزهای موجود در حساب خود را تخلیه کنید. برای اینکار می توانید از نسخه آمریکایی بایننس (Binance.US) نیز استفاده کنید.

گفته می شود این تغییر در سیاست های بایننس که تنها اندکی پس از شکایات دولت ایالات متحده علیه صرافی بیتمکس (BitMEX) اتفاق افتاده، با هم بی ارتباط نباشند. از چندی پیش این صرافی، به علت عدم رعایت مسایل قانونی در روند احراز هویت (KYC) و مبارزه با پولشویی تحت تعقیب مقامات این کشور قرار گرفته است.

همچنین از دیگر دلایل این اقدام می توان این نکته را خاطرنشان کرد که خود صرافی بایننس نیز از فشار مقامات دولتی در سراسر جهان در امان نبوده است. چراکه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در گزارشی این صرافی را به تغییر مداوم محل دفتر اصلی خود برای فرار از قوانین متهم کرده است.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: www.theblockcrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا