پس از پایان اصلاح قیمتی؛ بیت کوین در مسیر ۱۷,۰۰۰ دلار؟

پس از پایان اصلاح قیمتی؛ بیت کوین در مسیر ۱۷,۰۰۰ دلار؟

اختصاصی کوین گراف – بیت کوین که در طول یک ماه با رشدی پنجاه درصدی همگان را حیرت زده کرده بود، وارد روندی اصلاحی شد و بسیاری از تحلیلگران را با ترس از ریزش مواجه کرد. اما در این گزارش قصد داریم به بررسی تحلیلی متفاوت از یک تریدر سرشناس که سعی در اثبات رشد مجدد این رمزارز دارد، بپردازیم. با ما همراه باشید.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از وبسایت News BTC، این اصلاح قیمت تنها بخشی از یک روند صعودی میان مدت بوده و به زودی به روند صعودی خود باز خواهد گشت.

در همین حین، یکی از معامله گران سرشناس که کف قیمتی ۳,۲۰۰ دلار در سال ۲۰۱۸ را به درستی پیش بینی کرده بود، در این باره در توئیتر خود خبر از احتمال بازگشت روند صعودی و پیشروی آن تا ۱۷,۰۰۰ دلار را می دهد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

وی با اتکا به نمودار قیمتی که بالا ، به Eliot Wave رسم شده در چارت ۸ ساعته اشاره دارد و با توجه به consolidation موجود مابین دو محدوده قیمتی ۱۵,۰۰۰ و ۱۶,۰۰۰ دلار، مقصد ۱۷,۰۰۰ دلار را برای پادشاه ارزهای دیجیتال پیش بینی می کند.

لازم به یادآوریست که امواج الیوت (Eliot Wave) نوعی از آنالیز قیمت است که در آن تحلیلگر، اینگونه در نظر می گیرد که قیمت به شکلی قابل پیش بینی در الگویی موج گونه حرکت کرده و این پله های فراز و فرود را با روانشناسی و هیجانات سایر معامله گران مرتبط می داند.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: www.newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا