توکن عرضه اولیه HARD protocol

توکن عرضه اولیه hard protocol

امروزه با رشد روزافزون فناوری بلاکچین و آشنایی بیشتر مردم جهان با این پدیده، بازار ارزهای جدید داغ تر از همیشه شده و هر استارت آپی در تلاش است با ارایه توکن های عرضه اولیه خود سرمایه مورد نیاز برای اجرای پروژه را بدست آورد. یکی از این استارت آپ ها که توجه بسیاری از فعالان این حوزه را به خود معطوف کرده، «هارد پروتکل» است.

این توکن از نوع توکن های عرضه اولیه IEO یا مبتنی بر صرافی بوده و توسط صرافی بزرگ بایننس حمایت می شود. هدف از ایجاد این توکن جذب سرمایه برای راه اندازی نخستین کراس چین در دنیای ارزهای دیجیتال می باشد. منظور از کراس چین (Cross Chain) شبکه ای است که بتواند بدون وجود واسط های متمرکزی مانند صرافی های ارزهای دیجیتال، اطلاعات را میان دو بلاکچین متفاوت مثل بیت کوین و اتریوم منتقل کند.

کراس چین هارد، از جمله پروژه های دیفای یا بانکداری غیرمتمرکز بوده که روی بلاکچین KAVA اجرا شده و با هدف پرداخت و دریافت وام از طریق کاربران شبکه ساخته شده است و در حال حاضر ارزهای BTC ،XRP ،BNB ،BUSD ،KAVA و USDX توسط این توکن پشتیبانی می شوند.

تعداد کل توکن های هارد ۲۰۰ میلیون واحد بوده و سیستم تقسیم بندی آن به شرح زیر است:

۴۰ درصد: وام دهندگان و گیرندگان
۲۵ درصد: مخزن اصلی ارز
۲۰ درصد: منابع در نظر گرفته شده برای اثبات سهام
۱۰ درصد: میزان ارز در اختیار توسعه دهندگان
۵ درصد: میزان ارز در عرضه اولیه

این رمزارز توسط صرافی های بایننس (Binance)، بیت مکس (BitMEX) و اُککس (OKex) مورد پشتیبانی قرار گرفته و حتی کاربران می توانند با استفادده از دلار بایننس به اثبات سهام (Stake) آن بپردازند. چنانچه علاقه‌مند به خرید این عرضه اولیه بودید، می توانید حداکثر تا تاریخ ۳ دسامبر از طریق صرافی بایننس اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا