با صعود آلت‌کوین‌ها، دوج‌کوین و شیبا اینو ۵۰% رشد کردند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف؛ این هفته در پس از آنکه گاوهای بازار در تاریخ ۹ آگوست، قیمت بیت‌کوین را به ۴۶,۷۰۰  دلار و قیمت اتر را به ۳۱۵۰  دلار افزایش دادند، بازار ارزهای دیجیتال روند صعودی داشت.

این روند صعودی همچنین جهشی در روند میم‌کوین‌های دوج کوین و شیبا‌اینو  تبدیل شد که هر دو در سه هفته گذشته بیش از ۵۵ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

با صعود آلت‌کوین‌ها، دوج‌کوین و شیبا اینو 50% رشد کردند!

این توکنهای با موضوع سگ، پس از اینکه در اوایل امسال  به آلت‌کوینهای محبوب افراد تاثیرگذاری مانند ایلان ماسک و مارک کوبان تبدیل شدند، روند صعودی داشتند. اقدام تاثیرگذاری بعدی زمانی اتفاق افتاد که، ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم هم در تاریخ ۱۴  ماه می،  تریلیون‌ها دلار توکن شیبا را لیکوئید کرد و درآمد آن را به خیریه اهدا کرد.

در آن زمان، سرمایه‌گذاران این اتفاقات را تائیدی بر ادامه روند صعودی دانستند، اما هر دو پروژه دوج‌کوین و شیبا، پس از سقوط بازار در ۱۹ام ماه می، دچار مشکلات زیادی شدند.

دوج‌کوین در صدر گروه خود قرار دارد:

روند برگشتی دوج‌کوین از ۲۰ام جولای، در روزی که قیمت بیت‌کوین به پایین‌تری سطح خود یعنی ۲۹,۵۰۰ دلار رسید، آغاز شد و قبل از اصلاح قیمت و صعود دوباره، به ۰٫۱۶ دلار سقوط کرد.

داده‌های TradingView و Cointelegraph Markets Pro نشان می‌دهند که قیمت دوج‌کوین، از پایین‌ترین سطح خود در تاریخ ۲۰ام جولای یعنی ۰٫۱۵۹ دلار، به بالاترین سطح ۰٫۲۸۴ دلاری در تاریخ ۸ام آگوست رسید،  زیرا حجم معاملات آن در یک روز، ۹٫۳ میلیارد دلار بوده است.

در تاریخ ۲۱ جولای Coinbase Commerce اعلام کرد که می‌توان از دوج‌کوین برای پرداخت استفاده کرد، و باعث شروع بهبود روند دوج‌کوین شد.

سازندگان شیبااینو، برای توکن‌سوزی برنامه‌ریزی می‌کنند:

شروع بهبود روند شیبااینو در تاریخ ۲۰ جولای، پس از سقوط SHIB به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۵۷ دلار به دلیل فروش بالای بازار، اتفاق افتاد.

در سه هفته بعد از سقوط قیمت، SHIB شاهد افزایش سه برابری در حجم معاملات روزانه خود بود که پس از آن با ۵۶ درصد افزایش، در تاریخ ۸ آگوست به بالاترین سطح هفتگی خود با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۸۸ دلار رسید.

این افزایش قیمت زمانی رخ داد که توسعه‌دهندگان شیبا اعلام کردند، که مکانیزم جدیدی برای توکن‌سوزی با فهرست‌های جدید در صرافی ShibaSwap قرار داده‌اند. هدف از توکن‌سوزی، کاهش منابع در گردش SHIB و توکن پروتکل «Doge Killer» به‌نام LEASH است.

اکانت شیبا در تاریخ ۷ آگوست در صفحه توئیتر خود توئیتهای زیر را منتشر کرد:

«جفت‌ارزهای اضافه می‌شوند و می‌سوزند!»

«جامعه شیبا درخواست توکن‌سوزی داشت و سازندگان شیباسوآپ به درخواست جامعه پاسخ دادند و در حال ارائه هستند!»

«به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی فهرست‌های جدید، در توکن SHIB مکانیزم توکن‌سوزی و توکن LEASH گذاشته شد.»

با قرار گرفتن توکنهای Perlin (PERL)، Ryoshi Token (RYO) در شیبا‌سوآپ، ۲۵ هزار دلار توکن SHIB و LEASH سوخته شدند.

براساس وبسایت Shiba Inu، منابع در گردش فعلی LEASH، ۱۰۷,۶۴۶ توکن است، درحالی که برآورد منابع SHIB رقم ۳۹۵٫۸ توکن میلیارد توکن را نشان می‌دهد.

منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا