سرمایه گذاری یک میلیون دلاری شرکت بیمه عضو شاخص نزدک در ارزهای دیجیتال

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از یو.تودی؛ شرکت مترومایل مستقر در سانفرانسیسکو، هنگام اعلام گزارش سه‌ماهه دوم امسال خود به بورس اوراق بهادار آمریکا، از خرید یک میلیون دلاری بیت‌کوین خبر داد. این شرکت در بورس نزدک در فهرست «شمارشگر برحسب مایل» ثبت شده است.

شرکت مترومایل خبر داد که در مجموع یک میلیون دلار ارز دیجیتال خریداری کرده است. مدارک ارسال‌شده توسط مترومایل به آژانس نظارتی کمیسیون امنیت و مبادلات ایالات متحده، نشان می‌دهد که این خرید فقط شامل بیت‌کوین بوده است.

در ماه می امسال، Forbes گزارش داد که مترومایل قصد دارد به بیمه‌گذاران اجازه دهد تا حق بیمه خود را با بیت‌کوین پرداخت کنند و مطالبات خود را نیز به شکل بیت‌کوین دریافت کنند.

ماکرواسکوپ (MacroScope) روز ۱۰ آگوست در توئیتر خود نوشت: «در شش ماه مانده به تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱، شرکت مجموع ۱ میلیون دلار دارایی دیجیتال خرید که فقط شامل بیت‌کوین می‌شود.»

اولین شرکت دولتی که بیت‌کوین خریداری کرد، غول نرم‌افزاری تجاری MicroStrategy بود که توسط مایکل سیلور، مبلغ بیت‌کوین انجام شد. آنها اولین ذخیره بیت‌کوین خود را در آگوست ۲۰۲۰ خریداری کردند و از آن زمان تاکنون، بیت‌کوین بیشتری به ترازنامه خود اضافه کردند. این شرکت در دو سال خیر، چند بار بیت‌کوین خریداری کرده است.

مایکل سیلور در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد: «این شرکت قصد ندارد بیت‌کوین خود را بفروشد و حداقل ده سال، یا حتی شاید بیشتر آن را نگه می‌دارد.»

شرکت‌های دیگر هم از روش MicroStrategy پیروی کردند و بیت‌کوین و گاهاً اتریوم نیز خریداری کردند. از جمله آنها شرکت چینی Meitu قرار دارد، که ۴۰ میلیون دلار بیت‌کوین و اتریوم از طریق PayPal خریداری کرد. پی‌پال در سال گذشته، امکان خرید رمزارز را برای کاربران گشود و امسال نیز امکانات خود را برای خرید و فروش مجاز بیت‌کوین و سایر رمزارزها در شبکه پی‌پال گسترش داد.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا