جنجالی‌ترین رمزارزهای سال ۲۰۲۲ در رسانه‌های اجتماعی

جنجالی‌ترین رمزارزهای سال 2022 در رسانه‌های اجتماعی

سال گذشته صنعت ارزدیجیتال همچنان به محبوبیت خود ادامه داد و توجه بازیگران اصلی سازمانی و حتی دولت‌ها را به خود جلب کرد. موفقیت بی‌نظیر ارزهای دیجیتال تا حد زیادی مدیون تعامل‌های اجتماعی کاربران فناوری‌های روز در رسانه‌های اجتماعی است. رسانه‌های اجتماعی می‌توانند مکانی عالی برای تعامل معامله‌گران برتر و کارآفرینان با جامعه ارزدیجیتال باشد. براساس داده‌های GlobalData، در سال ۲۰۲۱ مباحث صنعت بلاکچین و رمزارزها در رسانه‌های اجتماعی افزایش یافته است.

ما در این مطلب سه مورد از رمزارزهایی را که امسال در رسانه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز بوده‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

Shiba Inu (SHIB)

شیبا اینو در ماه می امسال وقتی خالق ناشناسش همه پست‌های توییتر خود درباره این رمزارز را حذف کرد، به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. علاوه بر این، جامعه قوی SHIB امسال برنامه‌ توکن‌سوزی این رمزارز را به همراه پاداش‌هایی برای شرکت‌کنندگان آغاز کرد.

میم‌کوین SHIB که سرتیتر اخبار سال ۲۰۲۱ را تسخیر کرده بود، به لطف این اقدامات و پشتیبانی جامعه‌اش، یکبار دیگر در شبکه‌های اجتماعی دیده شد.

Cardano (ADA)

شبکه کاردانو برای امنیت، پایداری و خلاقیت‌هایش، دنیای رمزارزها را تحت‌تاثیر قرار داده است. نقشه‌ راه پلتفرم کاردانو در سال ۲۰۲۲ شامل چندین رویداد بروزرسانی و راه‌اندازی است که هرکدام در پیشرفت زیرساخت‌های صنعت بلاکچین اهمیت اساسی دارند.

کاردانو از ابتدای امسال بریج Lagon را برای تعامل با شبکه اتریوم راه‌اندازی کرد و از پروژه استیبل‌کوین USDC پرده برداشت. جامعه ارزدیجیتال در حال حاضر منتظر هارد فورک جدید کاردانو، Vasil، است که تا هفته آینده در شبکه اصلی اجرا خواهد شد.

Poodl Token (POODL)

توکن تامین‌ لیکوئیدیتی POODL پس از اعلام خبر مشارکت با متاورس غیرمتمرکز LakeView Meta، به یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شد. با این همکاری امکان دسترسی به‌NFT های ارزشمند LakeView Meta  را برای کاربران اکوسیستم Poodle فعال گردید. خبرگزاری شبکه بایننس میم‌کوین POODL را در ۳۰ می، به عنوان یکی از برترین پروژه‌های مبتنی بر شبکه BNB با بیشترین تعامل در رسانه‌های اجتماعی معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا