شکست حمایت کلیدی بیت‌کوین، آیا احتمال افت قیمت تا چهل هزار دلار وجود دارد؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز‌بی‌تی‌سی؛ قیمت بیت‌کوین نتوانست بالای ناحیه حمایتی کلیدی چهل‌وپنج هزار دلار باقی بماند. روند این رمزارز علائم نزولی نشان می‌دهد و ممکن است تا سطح چهل هزار دلار افت پیدا کند.

پس از آنکه بیت‌کوین نتوانست از منطقه مقاومتی ۴۸۰۰۰ دلار عبور کند، افت جدیدی را آغاز کرد. بیت‌کوین منطقه حمایتی ۴۶،۵۰۰ دلاری را شکست و وارد یک منطقه نزولی کوتاه‌مدت شد.

روند نزولی بیت‌کوین تا زیر سطوح حمایتی ۴۵،۵۰۰ و ۴۵،۰۰۰ دلار ادامه پیدا کرد. این رمزارز در حال حاضر زیر سطح ۴۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده (MA) 100 ساعته در حال معامله است.

روند نزولی بیت کوین:

یک خط روند نزولی مهم با مقاومتی در نزدیکی ۴۵۸۰۰ دلار در نمودار یک‌ساعته بیت‌کوین در حال شکل‌گیری است.

این جفت ارز می‌تواند ضررهای خود را جبران کند، اما صعود آن در بالای سطح ۴۵،۵۰۰ دلار ممکن است محدود باشد.

بیت‌کوین برای مدتی در حال تحکیم در بالای سطح ۴۵،۵۰۰ دلار بود، اما خرس‌ها بالاخره کنترل این ارز دیجیتال را در دست گرفتند. در نتیجه، یک فشار نزولی به زیر سطح ۴۵۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته ایجاد شد. بیت‌کوین حتی به زیر ۴۴،۵۰۰ دلار و تا ۴۴،۲۵۸ دلار افت پیدا کرد.

در حال حاضر بیت‌کوین در حال تثبیت در بالای سطح ۴۴،۵۰۰ دلار است. یک شکست، بالای سطح ۲۳٫۶ درصدی فیبوناچی موج نزولی اخیر از ۴۷،۲۰۳ دلار بالا به ۴۴،۲۵۸ دلار پایین وجود دارد.

در سمت بالا، یک مقاومت فوری نزدیک به سطح ۴۵۰۰۰ دلار وجود دارد. اولین مقاومت کلیدی نزدیک به سطح ۴۵،۷۰۰ دلار (ناحیه شکست اخیر) قرار دارد. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی در نزدیکی ۴۵،۸۰۰ دلار در نمودار یک ساعته در حال شکل‌گیری است.

این خط روند با سطح فیبوناچی ۵۰ درصدِ موج نزولی اخیر از ۴۷٫۲۰۳ دلار تا ۴۴٫۲۵۸ دلار منطبق شده است. اگر بیت‌کوین سطح مقاومت ۴۵،۷۰۰ دلار و ۴۵،۸۰۰ دلار را بشکند، در کوتاه‌مدت می‌تواند تا سطح ۴۷،۰۰۰ دلار افزایش یابد.

اگر بیت‌کوین نتواند از سطح مقاومت ۴۵،۷۰۰ دلار و ۴۵،۸۰۰ دلار عبور کند، ممکن است روند نزولی خود را امتداد دهد. اولین حمایت در روند نزولی نزدیک به سطح ۴۴،۵۰۰ دلار است.

اولین حمایت بزرگ اکنون نزدیک سطح ۴۴۲۰۰ دلار است. حمایت بزرگ بعدی در حال حاضر نزدیک به سطح ۴۳۸۰۰ دلار قرار دارد. اگر بیت‌کوین خود را بالای حمایت ۴۳،۸۰۰ دلار حفظ نکند، تا سطح حمایت ۴۰،۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

داده‌ اندیکاتورهای تکنیکال:

MACD یک ساعته – MACD در منطقه خرسی در حال از دست دادن سرعت خود است.

RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD در حال حاضر زیر سطح ۴۰ است.

سطوح حمایتی کلیدی – ۴۴،۵۰۰ دلار و پس از آن ۴۳،۸۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی کلیدی – ۴۵،۷۰۰ دلار، ۴۵،۸۰۰ دلار و ۴۷،۰۰۰ دلار.

منبع: newsbtc.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا