با این میلیونر ۱۳ ساله آشنا شوید؛ درآمد ۷ میلیون دلاری با فروش NFT!

با این میلیونر 13 ساله آشنا شوید؛ درآمد 7 میلیون دلاری با فروش NFT!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از دیلی‌میل؛ نایلا هیز، نوجوان ۱۳ ساله، با فروش NFTهای پرتره زنان تاثیرگذار تاریخ تبدیل به یک مولتی میلیونر شد!

نایلا که طراحی را از ۴ سالگی شروع کرد، با تشویق خانواده‌اش شروع به فروش ۳۰۰۰ پرتره خود بصورت NFT (توکن غیرمثلی) نمود. او توانست برای هر NFT هزاران دلار درآمد کسب کند.

گران‌ترین NFT او که کلاژی از ۳۳۳۳ پرتره زنان تاثیر‌گذار تاریخ است، در ماه آگوست گذشته به قیمت ۴ اتر (به ارزش ۱۱,۷۳۷ دلار) فروخته شد. کل مجموعه آثار NFT نایلا نزدیک به ۷ میلیون دلار فروخته شد.

پرتره‌های او از زنانی با رنگ پوست، مدل مو، آرایش و اکسسوری‌ها متفاوت است، اما هرکدام گردن‌های فوق‌العاده بلندی دارند. نایلا مدل گردن پرتره‌های خود را از حیوان مورد علاقه‌اش، که دایناسور برونتوزاروس است، الهام گرفته.

نایلا درباره طراحی‌های خود می‌گوید: «من اول فقط می‌خواستم دو چیز را که خیلی دوست دارم، یکی زن‌‌ها و دیگری برونتوزاروس را در کنار هم طراحی کنم. با بلند کشیدن گردن زنان دوست داشتم نشان دهم که چقدر زیبا و قوی هستند.»

بیشتر بخوانید: رکورد گران‌ترین NFT ها در دست این ۵ اثر است!

نایلا در طراح‌های خود هم از چهره زنان عادی، و هم از زنان مشهور استفاده کرده است. او تابه‌حال زنان مشهوری مانند ویرجینیا وولف، گرتا تونبرگ، اپرا وینفری، مرلین مونرو، کوکو شنل و آرتا فرانکلین را کشیده است».

او در ابتدا فقط آثار خود را به خانواده و دوستانش نشان می‌داد، اما با تشویق خانواده شروع به فروش انها بصورت NFT نمود. نایلا هرگز تصور نمی‌کرد که به چنین موفقیتی دست یابد.

او در ژانویه پرتره‌ای از فریدا کالو را به قیمت ۴۹۲۲٫۹۲ دلار فروخت. در ماه فوریه، ان‌اف‌تی «Long Neckie Lady #578» او به قیمت ۳۰۲۹٫۳۶ دلار فروخته شد. در همین هفته NFT دیگر او به نام «World of Women Galaxy #21245» به قیمت ۶۷۸۳٫۹۲ دلار به فروش رفت.

نایلا علاوه بر کسب درآمد میلیونی، توجه و تمجید همگان را جلب نمود. در سال ۲۰۲۱، او به عنوان «هنرمندی نوپا» مجله تایم انتخاب شد و پرتره‌ی جلد مجله را با نقاشی‌های خود طراحی کرد. در ماه مارچ آژانس هنرهای خلاق با او قرارداد امضا کرد.

براساس سوابق تراکنش‌های او در بازارهای ان‌اف‌تی OpenSea و KnownOrigin، آثار او تا به حال در فروشهای اولیه و ثانویه به مبلغ ۱۳۹۴ اتریوم به فروش رفت.

منبع: Dailymail.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا