بایننس، سکه های بایننس کوین، با ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را سوزاند.

بایننس سکه های BNB را سوزاند

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتوپوتیتو؛ بایننس سوزاندن بخش دیگری از سکه‌های بایننس‌کوین را به پایان رساند، اما این بار قیمت واکنشی نشان نداد. رویداد سوزاندن سکه‌های بایننس‌کوین، یکی از پرطرفدارترین وقایع در جامعه بایننس است. در این نوبت، شرکت تقریباً به ارزش چهارصد میلیون دلار از این رمزارز را سوزاند.

بایننس، این صرافی پیشرو از لحاظ حجم معاملات در دنیای ارزهای دیجیتال، شانزدهمین بار است که سکه خود BNB را می‌سوزاند. طبق گفته‌ شرکت، در مجموع تعداد ۱,۲۹۶,۷۲۸ واحد BNB، به ارزش ۳۹۳,۶۷۳,۶۵۳ دلار از چرخه خارج شده است.

توکن سوزی پیش در ماه آوریل، بایننس تعداد BNB کمتری سوزانده بود، اما ارزش دلاری آن بیشتر و حدود ۶۰۰ میلیون دلار بود.

لازم است اشاره کنیم که بایننس نقشه سوزاندن خود را عوض کرده است و دیگر نمی‌توان با مهندسی معکوس از تعداد سکه‌های سوخته ‌شده، به میزان سود شرکت دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: آزمون بایننس برای معاملات فیوچر (Future)

برخلاف دفعات قبلی که قیمت در پاسخ به این اقدام افزایش پیدا می‌کرد، بار اخیر قیمت دست نخورده باقی مانده، که احتمالاً متاثر از شرایط راکد فعلی بازار است.
چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی اظهار داشت: «۱۶ میلیون سکه اضافی BNB باز شده و به یک آدرس تیم بایننس انتقال یافته است»، که این مطلب پیشتر در وایت‌پیپر BNB ذکر شده بود. با این حال، وی بار دیگر خاطرنشان کرد: «تیم ما هیچوقت، حتی یک بار از سکه‌های ذخیره شده نیز استفاده نکرده و فقط آنها را سوزانده است.»

 

منبع: Cryptopotato.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا