رشد ۱,۲۵۰ درصدی حجم معاملات دوج‌کوین، در سه ماه دوم سال ۲۰۲۱

رشد 1250 درصدی حجم معاملات دوج کوین

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونو‌‌میکز؛ بر اساس داده‌های کوین‌بیس که توسط اینسایدر (Insider) بازنگری شده است، حجم معاملات دوج‌کوین در بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی جهان در سه‌ماهه دوم سال ۱۲۵۰ درصد افزایش یافته است.

حجم معاملات DOGE به حدود ۱ میلیارد دلار رسیده است:

پس از اضافه شدن دوج‌کوین به صرافی‌هایی همچون Coinbase، eToro و Gemini در میان تقاضای بالای آن، میانگین حجم معاملات این توکن از ۷۴ میلیون دلار در روز در سه‌ماهه اول، به ۹۹۵ میلیون دلار در روز در سه‌ماهه دوم افزایش یافت.

طبق سنجش سه‌ماهه دوم بازار توسط کوین‌بیس، حجم معاملات اتر در صرافی‌های جهانی با ۵۳ درصد افزایش در این سه‌ماهه، به متوسط ​​۳،۲۵ میلیارد دلار در روز رسید. در همین حال، حجم روزانه بیت‌کوین با ۱۴٪ کاهش به ۴٫۰۱ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت رمزارزها قبل از آنکه افت قابل توجهی را در سه‌ماهه دوم سال، به دلیل ممنوعیت ماینینگ در چین و انتقاد ایلان ماسک از بزرگ‌ترین رمزارز جهان، به دلیل مصرف انرژی بالای آن مشاهده کنند، به سقف‌های تاریخی خود رسیده بود.

دوج‌کوین سال ۲۰۲۱ را با ارزش تقریبی ۰٫۰۰۴ دلار آغاز کرد، اما در ماه می با بیش از ۱۵۰۰۰ درصد افزایش به حدود ۰٫۷۰ دلار رسید. در روز جمعه، قیمت این توکن به ۰٫۱۸ دلار کاهش یافت. بیت‌کوین نیز از رکورد ۶۵۰۰۰ دلاری خود در ماه آوریل به حدود ۳۲۰۰۰ دلار در روز جمعه سقوط کرد.

با وجود این افت قیمت‌ها، این بازه زمانی باز هم می‌توانست برای صرافی‌ها مفید باشد.

بیشتر بخوانید: دوج کوین: در فهرست بهترین عملکرد ارزهای دیجیتال!

به‌رغم تلاطم بازارها، حجم کل معاملات جهانی با ۳۲٪ افزایش به متوسط ​​ ۱۸٫۸۲ میلیارد دلار در روز رسید.

حجم کل معاملات جهانی در سه‌ماهه دوم با ۳۲٪ افزایش به متوسط ​​۱۸٫۸۲ میلیارد دلار در روز افزایش یافته است، که تحت تأثیر افزایش ۴۴ درصدی حجم معاملات آسیا به ۸٫۹۸ میلیارد دلار در روز است. گفتنی است که آمار کوین‌بیس شامل تراکنش‌های رمزارز-فیات است و تراکنش‌های رمزارز-رمزارز را به حساب نمی‌آورد.

تحلیلگران گلدمن ساکس هفته گذشته در یادداشتی هشدار دادند که «نوسانات قابل‌توجه رمزارزها» به همراه افزایش حجم معاملات و کارمزدها، ممکن است به سودزایی کوین‌بیس در سه‌ماهه دوم کمک کند. در سه‌ماهه اول، تراکنش‌ها کمتر از ۹۰ درصد از درآمد کوین‌بیس را تشکیل داده بودند.

با این وجود، طبق مطالعه CryptoCompare، به دلیل تثبیت قیمت‌ها در سطوح پایین‌تر و کاهش نوسانات در ماه ژوئن، حجم معاملات در بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزی در این ماه ۴۳ درصد کاهش یافت.

منبع: cryptoknowmics.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا