نیکلاس مرتن تحلیلگر: Litecoin، Chainlink، Uniswap آماده انفجاراند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دیلی‌هادل؛ نیکلاس مرتن تحلیلگر معتقد است که بازار آلت‌کوین‌ها، گاوی خواهد بود.

این تحلیلگر محبوب، به ۴۶۵ هزار فالوار یوتیوب خود گفت که آلت‌کوین‌ها، پس از حرکت بزرگ بیت‌کوین به سمت مقاومت ۴۶,۵۰۰ دلاری، دوباره تسلط خود را بر بازار بدست خواهند آورد.

او گفت: «اگر شما باور دارید که ما به تازگی یک اصلاح میان‌دور‌ه‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم، که اعتقاد شخصی ماها است، منطقی است که انتظار داشته باشیم که روند آلت‌کوین‌ها صعودی خواهد بود.

زیرا هر چه بیشتر از این دوره بگذریم، سرخوشی بازار بیشتر می‌شود و نقدینگی بیشتری جمع خواهد شد. به گمان ما، هیجان بازار بیشتر روی پروژه‌های جدید توسعه و جایگزینی ارزهای دیجیتال است.

این اتفاقات همان چیزی است که در سال ۲۰۱۷ شاهدش بودیم و همان پیامدهایی است که در دوره ۲۰۲۰/۲۰۲۱ در بازار گاوی اتفاق افتاد.»

مرتن به مخاطبانش نشان می‌دهد که او خصوصاً در مورد Chainlink (LINK)، Uniswap (UNI) و Litecoin (LTC) انتظار روند صعودی دارد.

این تحلیلگر می‌گوید، نشان اصلی مبادله غیرمتمرکز Uniswap (UNI) از بیت‌کوین بهتر عمل می‌کند و این وضعیت را «نشانه‌ای آشکار» از قدرت UNI می‌داند.

در زمان نگارش این مقاله، UNI با قیمت ۲۹٫۷۷ دلار معامله می‌شود و به گفته CoinGecko، در دو هفته گذشته ۵۶% افزایش یافته است.

مرتن می‌گوید که شبکه غیرمتمرکز اوراکل Chainlink (LINK)، در حال حاضر در «محدوده تخفیف» قرار دارد.

در زمان نگارش این مقاله، رمزارز LINK با ۲۶٫۷۸ دلار معامله می‌شود و در دو هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

این معامله‌گر همچنین پیشنهاد می‌کند که قیمت لایت‌کوین از نظر ارزش در برابر بیت‌کوین، به یک سطح تاریخی رسیده است. در دوره‌های گذشته مرتن می‌گوید، LTC پس از حرکت در سطح ۳۵۰,۰۰۰ ساتوشی افزایش یافته است که در حال حاضر این سطح تقریباً ۱۶۱ دلار است.

بیشتر بخوانید: لایت کوین چیست؟

او گفت: «وقتی قیمت‌ها در زیر این سطح قرار می‌گیرند، مدت زیادی در آنجا نخواهند ماند زیرا خریداران تمایل به ورود به چرخه معاملات پیدا می‌کنند.»

رمزارز LTC در زمان نگارش این مقاله، با ۱۷۸٫۷۳ دلار معامله می‌شود و در دو هفته گذشته ۲۷٫۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: dailyhodl.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا