نشانه های مثبت در نمودار قیمت بیت‌کوین، اتریوم و آلت‌کوین‌ها

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونیوز، قیمت بیت‌کوین یک جهش صعودی جدید از منطقه مقاومتی ۳۳۵۰۰ دلار آغاز کرده است. بیت‌کوین از مقاومت ۳۴،۰۰۰ دلار عبور کرد، اما در حال حاضر (۰۴:۳۵ UTC) با مقاومت ۳۵،۰۰۰ دلار مواجه است. بسته شدن کندل روزانه بالای ۳۵،۰۰۰ دلار می‌تواند افزایش مداوم بیت‌کوین در کوتاه‌مدت را به دنبال داشته باشد.

به همین ترتیب، بیشتر آلت‌کوین‌های بزرگ علائم مثبتی را از خود نشان داده‌اند. اتر (ETH) از سطح ۲۱۵۰ دلار گذشته است، اما برای افزایش بیشتر باید از مقاومت ۲۲۰۰ دلار عبور کند. به نظر می‌رسد XRP نیز به دنبال عبور از مقاومت ۰٫۶۵۰ دلار است.

قیمت بیت‌کوین:

قیمت بیت‌کوین پس از یک اصلاح، در نزدیکی منطقه ۳۲۲۰۰ دلار حمایت شد. بیت‌کوین یک جهش صعودی جدید را آغاز کرد و مقاومت ۳۳،۵۰۰ دلار را شکست. قیمت حتی از منطقه ۳۴۰۰۰ دلار هم فراتر رفت. بیت‌کوین اکنون در نزدیکی ناحیه ۳۵۰۰۰ دلار با مقاومت بزرگی روبرو شده است. اگر قیمت بالای سطح ۳۵۰۰۰ دلار بسته شود، می‌تواند یک افزایش مداوم را آغاز کند. مقاومت اصلی بعدی می‌تواند سطح ۳۶،۵۰۰ دلار باشد.

در سناریو نزولی، حمایت اولیه در اطراف سطح ۳۴،۰۰۰ دلار قرار دارد. اولین حمایت کلیدی در حال حاضر نزدیک به ناحیه ۳۳،۵۰۰ دلار است که در صورت از دست رفتن آن، قیمت ممکن است حمایت هفتگی ۳۲۲۰۰ دلار را آزمایش کند.

قیمت اتریوم:

قیمت اتریوم بالای سطح ۲،۰۵۰ دلار حفظ شد. این رمزارز اکنون بالای ۲،۱۲۰ دلار و ۲،۱۵۰ دلار در حال معامله است. اولین مانع اصلی نزدیک به سطح ۲۲۰۰ دلار و مقاومت هفتگی نیز سطح ۲۲۵۰ دلار است.

در سمت پایین، حمایت اولیه در نزدیکی سطح ۲۱۲۰ دلار قرار دارد. حمایت اصلی سطح ۲،۰۵۰ دلار محسوب می‌شود که قیمت در صورت شکست آن می‌تواند تا ۲۰۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت BNB، LTC، DOGE و XRP

قیمت کاردانو (ADA) شتاب گرفته و توانست از مقاومت ۱٫۳۵ دلار صعود کند. ADA اکنون با مقاومت ۱٫۳۶۵ دلار روبرو است که در صورت شکست آن، قیمت حرکت به سمت ۱٫۴۰ دلار را آغاز خواهد کرد. در غیر این صورت، خطر افت قیمت تا سطح ۱٫۳۲ دلار در کوتاه‌مدت وجود دارد.

لایت‌کوین (LTC) در ناحیه ۱۳۵ دلار در حال تحکیم بوده و با مقاومت ۱۴۰ دلار مواجه است. مقاومت اصلی هفتگی نیز در نزدیکی سطح ۱۵۰ دلار قرار دارد. اگر یک کلوز خوب بالای سطح ۱۵۰ دلار تشکیل شود، قیمت می‌تواند افزایش چشمگیری داشته باشد. در غیر این صورت، ممکن است حمایت ۱۲۵ دلار را دوباره مشاهده کند.

دوج‌کوین (DOGE) در حال ریکاوری است، اما از مومنتوم قوی برای حرکت به سمت ۰٫۲۲۰ دلار و عبور از آن برخوردار نیست. مقاومت کلید بعدی نزدیک سطح ۰٫۲۳۲ دلار قرار دارد. اکنون منطقه بریک‌اوت سطح ۰٫۲۵۰ دلار است که قیمت در صورت شکست آن می‌تواند به ۰٫۳۰۰ دلار نیز دست یابد.

قیمت XRP ، پنج درصد افزایش یافته و اکنون علائم مثبتی را بالای سطح ۰٫۶۴۰ دلار نشان می‌دهد. اولین مقاومت ریپل سطح ۰٫۶۵۰ دلار است. بسته شدن قیمت بالای ۰٫۶۵۰ دلار می‌تواند آغازگر حرکت به سمت ۰٫۷۰۰ دلار باشد.

بازار سایر آلت‌کوین‌ها:

بسیاری از آلت‌کوین‌ها بیش از پنج درصد سود کسب کردند، از جمله SNX، EOS، NANO، TEL، RUNE، CRO، KCS، AAVE، AXS، GRT، MIOTA، XTZ، FTT و COMP. از بین اینها، SNX تقریباً ۲۳٪ افزایش پیدا کرده و پس از عبور از سطح ۱۳٫۵۰ دلار با یک اصلاح مواجه شد.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین در بالای سطح ۳۴۰۰۰ دلار علائم مثبتی را از خود نشان می دهد. اگر BTC بالای ۳۵،۰۰۰ دلار تثبیت شود، می‌تواند به طور مداوم به سمت ۳۶،۵۰۰ دلار یا حتی ۳۸،۰۰۰ دلار افزایش یابد.

 

منبع: Cryptonews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا