ترون میزبان DeFine، یک شبکه اجتماعی جدید بر مبنای NFT خواهد شد!

 

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونومیست؛ شبکه ترون برای ساخت یک پلتفرم NFT، مخصوص به اطلاعات شخصیتهای اجتماعی نظیر هنرمندان، موسیقیدانان، اینفلوئنسرها و ورزشکاران، میزبان DeFine می‌شود.

جاستین سان بنیانگذار کمپانی ترون و BitTorrent، روز ششم آگوست در توئیتر خود نوشت: «با خوشحالی اعلام می‌کنم که بزودی پلتفرم اجتماعی جدید NFT، به نام «DeFinePlatform» در شبکه کمپانی ترون راه‌اندازی می‌شود! کمپانی ترون و APENFT.ORG برای تامین منابع ارزشمند NFT در بازار جهانی با DeFine همکاری خواهند کرد.»

طبق گزارشات، همکاری جدید DeFine و Tron به افراد مشهور و سازندگان محتوای دیجیتالی اجازه می‌دهد تا NFTهای مبتنی بر شبکه Tron ایجاد کنند و مستقیما با طرفداران خود، توسط توکنهای مخصوص شخصیتهای‌اجتماعی/مخاطبان تعامل داشته باشند.

در اصل، DeFine یک سیستم پرفایلهای اجتماعی است و در این پروژه جدید، برای شخصیتهای اجتماعی توکنهای غیرمثلی مبتنی بر شبکه Tron ساخته خواهند شد، تا براساس نوع فعالیت و دستاوردهای این افراد، مورد استفاده مخاطبان آنها در دنیای دیجیتال قرار گیرند.

شرکت DeFine این همکاری برای ارائه سری جدید NFTهای TRC-721، را اینگونه توصیف کرد:

«پس از ادغام با Tron، ما به دنبال ارائه نشانهای ویژه NFT برای کاربران اکوسیستم Tron و گسترش همکاریهای خود، برای ارتقای سیستمها و ارائه مزایای بیشتر به دارندگان این نشانه‌ها خواهیم بود. ما بی صبرانه منتظر رشد این دو جامعه‌ی کاربری، در نتیجه ادغام و مشارکت با کمپانی Tron هستیم!»

پلفترم اجتماعی NFT در شبکه ترون:

اکنون اکوسیستم Tron به لطف قالب NFT و مشارکت جدیدی با DeFine و APENFT، وارد مسیر تازه‌ای در فضای اجتماعی دیجیتال خواهد شد.

در ماه مارچ ۲۰۲۱، کمپانی Tron یک صندوق سرمایه‌گذاری جدید به نام «Just NFT» مخصوص به توکنهای غیرمثلی کلکسیونی، به هدف ثبت آثار هنری NFT در شبکه جهانی بلاکچین، ایجاد کرد.

آثار هنری مذکور در پلتفرم Just NFT، بین ۱ تا ۱۰ میلیون دلار ارزشگذاری می‌شوند.

بی‌دلیل نیست که در همان ماه مارچ، در حراج NFT CarbonDrop، جاستین سان مدیرعامل Tron کار هنرمند معروف بیپل OCEAN FRONT را به قیمت شش میلیون دلار خریداری کرد. همچنین بیپل هنرمند NFT اثر Everyday است که در یک حراجی قیمت ۶۹ میلیون دلار به فروش است.

مسلم است که علیرغم گسترش اکوسیستم Tron، سرمایه‌گذاران از رمزارز مخصوص این شبکه، TRX پشتیبانی نکرده‌اند، حتی با اینکه TRX در بین ۳۰ رمزارز برتر جهان قرار دارد.

شاید دلیل این عدم پشتیبانی، ورود بازیکنان جدید و خلاقتری که شبکه Sun را بیشتر ترجیح می‌دهند باشد، که رمزارز TRX با وجود حجم سرمایه ۵ میلیارد دلاری، تنها ۰٫۳۰ درصد غلبه بر بازار ارزهای دیجیتال دارد و قیمت آن امروز هفتم آگوست، ۰٫۰۷ دلار است.

منبع: en.cryptonomist.ch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا