تحلیل اختصاصی کوین گراف جهت احتمالی بیت کوین

اختصاصی کوین گراف – بیت کوین که از آغاز هفته جاری با اصلاحی نزولی حتی تا نزدیکی حمایت سی هزار دلار رسیده بود، اکنون روند صعودی خود را مجدداً شروع کرده و درحال نزدیک شدن به سقف پیشین خود است. با ما همراه باشید تا سناریوهای احتمالی را مورد بررسی قرار دهیم.

بیت کوین در هفته جاری با اصلاح نزولی تا محدوده ۳۰,۴۰۰ دلار نیز افت کرده و فروشندگان توانستند شاخص اندیکاتور این رمزارز در نمودار چهار ساعته را تا ۳۱ درصد کاهش دهند. اما پس ایجاد موقعیت خوب برای ورود مجدد به بازار، خریداران قیمت را تا کانال ۳۹,۰۰۰ رسانده و تاکنون موفق شده‌اند نرخ حداکثری ۳۹,۳۹۳ دلار را به ثبت برسانند.

اما آنچه مطرح است، محدوده قیمتی خطرناک برای تصمیم گیری و دشواری پیش‌بینی درست برای آینده روند آن بوده و دو سناریوی احتمالی برای صعود یا نزول قیمت، در آینده نزدیک بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته است.

احتمال ادامه روند صعودی: منطق این سناریو بر حسب تحلیل با روش امواج الیوت (Eliot Waves) بوده و پس از رشد برق‌آسای قیمت، بازگشت به روند طبیعی را پیشنهاد می‌کند. در این سناریو پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت کوین از سقف پیشین خود عبور کرده و پس از گذر از محدوده ۴۵,۰۰۰ دلار، تا حمایت ۴۰,۰۰۰ دلار ریزش کرده و مجدداً به سمت ثبت رکوردی دیگر حرکت کند.

احتمال ورود به روند نزولی: این سناریو بر حسب الگوی مطرح سقف دوگانه (Double Top) مورد توجه قرار گرفته و از احتمال رسیدن قیمت به سقف قبلی و سقوط سریع‌السیر سخن به میان می‌آورد. در این سناریو پیش‌بینی شده قیمت بیت کوین پس از لمس محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار، دچار مقاومتی شدید شده و پس از بازگشت به محدوده ۳۳,۰۰۰ دلار، با تأیید سیگنال الگوی سقف دوگانه روند نزولی سریعی را آغاز کند.

تحلیل اختصاصی مجله کوین گراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا