اعلام طرفداری تد کروز سناتور جمهوری خواه از بیت کوین!

رجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از یو تودی، تد کروز، سناتور آمریکایی در طی حضور اخیر خود در برنامه هنیتی شبکه فاکس نیوز اظهار داشت که بیت‌کوین پتانسیل خیلی زیادی دارد:
«ببینید، من فکر می‌کنم [بیت‌کوین] پتانسیل خیلی زیادی دارد. فکر می‌کنم شاهد رشد چشمگیری در آن هستیم.»

این نامزد پیشین ریاست جمهوری ادعا می‌کند که بحران در حال ظهور تورم «بخشی از دلیل» گرایش مردم به بیت‌کوین است:
ما شاهد تورم هستیم. ما شاهد بالا رفتن قیمت الوار، قیمت خانه‌، قیمت روغن، قیمت بنزین، قیمت انرژی و محصولات هستیم و فکر می‌کنم مردم به عنوان یک محافظ در برابر آن به سمت بیت‌کوین روی می‌آوردند.

کروز همچنین ضمن اضافه کردن اینکه بیت‌کوین «جای رشد دارد»، از بینندگان فاکس نیوز خواست «مراقب» باشند. نظرات این سناتور مخالف نظر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق است که اخیراً بیت‌کوین را «کلاه‌برداری» خواند.

آزادی برای هشت میلیارد نفر:
گفتنی است، مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل میکرواستراتژی که پیش از کروز با شان هانیتی (Sean Hannity) مصاحبه داشت، معتقد است که بیت‌کوین «مالکیت و آزادی» را برای هشت میلیارد نفر انسان به ارمغان می‌آورد:

بیت‌کوین یک راه‌حل فنی برای دادن حق مالکیت به ۸ میلیارد نفر است. من می‌توانم به راحتی داشتن ۱۰۰ دلار پول در دستانم، یک میلیارد دلار داشته باشم.

وقتی از سیلور سؤال شد که چرا او بیت‌کوین را به اتریوم ترجیح می‌دهد، پاسخ داد که بیت‌کوین قدیمی‌ترین، قوی‌ترین و امن‌ترین ارز رمزنگاری‌شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا