احتمال پذیرش بیت کوین، اتریوم و کاردانو توسط آمازون؛ قیمت بیت کوین بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از یو.تودی؛ پس از آنکه آمازون یک آگهی استخدام جدید برای پست متخصص رمزارز و بلاکچین در روز جمعه منتشر کرد، جزئیات جدیدی از برنامه‌های آینده رمزارزی این شرکت افشا شده است.

یک منبع ناشناس به روزنامه تجاری انگلیسی City A.M گفت، که این غول تجارت الکترونیک قرار است از سال جاری پرداخت‌های رمزارزی را آغاز کند. در صورت صحت آن، چنین تحولی می‌تواند موجب پذیرش بیشتر رمزارزها در جامعه شود.

و اما این فرد ناشناس ادعا می‌کند، که آمازون چندین سال است که در حال کار بر روی پروژه ارز رمزنگاری‌شده خود است، و این شرکت تاکنون بررسی‌های خود را انجام داده است:

«باید گفت که راه‌اندازی پرداخت‌های رمزارزی توسط آمازون یک تصمیم ناگهانی نیست، این موضوع بخشی از ایده‌های بررسی‌شده و امتحان شده کنونی، برای آینده‌ی مکانیزمهای پرداخت مورد استفاده این شرکت است.»

این منبع آگاه مدعی است که آمازون به بیت‌کوین بسنده نخواهد کرد. پس از ادغام بزرگترین رمزارز جهان به سیستم پرداخت کنونی، اتریوم و کاردانو هم اضافه خواهند شد: «مدت زیادی طول نمی‌کشد، زیرا این‌ اقدام از قبل برنامه‌ریزی شده و شرکت از سال ۲۰۱۹ در حال کار روی این ایده است.»

همچنین باید اشاره کرد که آمازون، سومین شرکت عمومی بزرگ امریکا، آماده راه‌اندازی رمزارز اختصاصی خود نیز هست.

گفتنی است، در ماه نوامبر ۲۰۱۸، وب آمازون سرویس Amazon Web Services))، شرکت محاسبات ابری تابع این غول تجارت الکترونیکی، فقط یک سال پس از آنکه اندی جیسی (Andy Jassy) مدیر عامل فعلی آمازون بیان کرد، که شرکت آمازون اهمیت این فناوری را دست کم گرفته است، دو سرویس بلاکچین را راه‌اندازی کرد.

 

منبع: u.today

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا