آمازون شایعه پذیرش بیت کوین را رد کرد.

آمازون شایعه پذیرش بیت کوین را رد کرد.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتوپوتیتو؛ سخنگوی آمازون اعلام کرد که خبر روز گذشته، درباره پذیرش بیت کوین و ساختن توکن مخصوص این شرکت، شایعه است.

دیروز خبرگزاری City A.M، به نقل از یکی از کارمندان ناشناس آمازون ادعا کرد که، این شرکت تزار اول در خرده‌فروشی آنلاین، قصد دارد برای فروش محصولاتش از بیت کوین استفاده کند و در حال تحقیق برای صدور توکن مخصوص شبکه خود در سال ۲۰۲۲ است.

این گزارش حتی فراتر رفت و گفت: «این تصمیم برای همراهی با موج بازار گرفته نشده، و در واقع موضوعی حذف‌ناپذیر از برنامه‌ها و شیوه کارکرد مکانیزم آمازون در آینده است. (…) پذیرش بیت کوین اولین اقدام برای اجرای پروژه رمزارز شرکت خواهد بود… و این صحبتها از صدر شرکت، یعنی شخص جف بیزوس شنیده شده است.»

افراد زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال، صحت و قابل اعتماد بودن این گزارش را زیر سوال بردند.

طولی نکشید که آمازون طی یک بیانیه رسمی گزارش City A.M را نادرست اعلام کرد: «علیرغم علاقه ما به فضای ارزهای دیجیتال، شرکت هنوز تصمیم خاصی برای پذیرش رمزارزها نگرفته است و این خبر صحت ندارد. ما همچنان مشغول تحقیق درباره تاثیر اینگونه اقدامات، بر مشتریان شرکت هستیم.»

در هر صورت، پخش این خبر تاثیر زیادی روی بازار داشت و در عرض چند دقیقه ارزش بیت کوین دو هزار دلار سقوط کرد. در زمان نوشته این مقاله، بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمت روزانه در حدود ۴۰,۵۰۰ دلار، با ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:آموزش نصب کیف پول بایننس چین

منبع: cryptopotato.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا