میلیاردر استیو کوهن: من به طور عمیق وارد کریپتو شده ام و این را از دست نمی دهم!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف، استیو کوهن، سرمایه‌گذار و مدیرعامل میلیاردر شرکت مدیریت دارایی Point 72، می‌گوید که در حال شیرجه زدن در کریپتو است. این میلیاردر با تأکید بر اینکه «کاملاً تغییر کرده است» گفت، «من این را از دست نخواهم داد. احساس می‌کنم قسمت اول آن را ازدست‌داده‌ام.»

گفتنی است که استیو کوهن رئیس و مدیرعامل Point72، یک شرکت مدیریت دارایی با تقریباً ۲۲٫۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) است. این شرکت دارای ۱۲ دفتر در سراسر جهان و بیش از ۱۶۵۰ کارمند است.

وی هفته گذشته در مصاحبه‌ای دیدگاه خود را درباره رمزارز به اشتراک گذاشت و تأکید کرد که سرانجام تصمیم گرفت که وارد بازی شود. این مدیرعامل میلیاردر گفت: «من در حال شیرجه عمیق در کریپتو هستم. من کاملاً تغییر کردم.» وی افزود: «من یک جمله قدیمی در پوکر دارم، باید برای یادگیری هزینه کنید. هیچ راه دیگری وجود ندارد. می‌توانید هرچه می‌خواهید حرف بزنید، اما باید وارد عمل شوید.» و ادامه داد «امیدوارم که بتوانیم در Point72 شروع به ساختن چیزی کنیم». او همچنین در مورد زمان ورود به بازار رمزارز افزود که «ما در مورد آن در حال فکر کردن هستیم».

کوهن اظهار داشت: «زمان‌بندی هیچ‌وقت خوب نیست. چه کسی می‌داند، نمی‌دانم که زمان آن کی فرا خواهد رسید.»

با این حال مدیرعامل Point72 علاقه زیادی به بیت‌کوین ندارد. او گفت: «بیت‌کوین را فراموش کن» «من به بیت‌کوین اهمیت نمی‌دهم. من بیشتر به فناوری پشت بلاکچین و تحول‌آفرینی و دگرگون‌کنندگی آن اهمیت می‌دهم.» وی در ادامه گفت: «من احساس می‌کنم که نحوه توسعه این بازارها می‌تواند یک تشابه واقعاً جالب با آنچه ما در Point72 انجام می‌دهیم داشته باشد» و تأکید کرد: «بنابراین، این را از دست نخواهم داد. هم‌اکنون احساس می‌کنم قسمت اول آن را ازدست‌داده‌ام، اما احساس می‌کنم هنوز اوایل آن است.»

این میلیاردر خاطرنشان کرد که «رمزارز» نمونه‌ای از چیزی است که او مشتاقانه در انتظار آن است و روی آن ریسک می‌کند. وی نتیجه‌گیری کرد: «ممکن است در ابتدا احمق به نظر برسم، اما اول آن را می‌سنجید، بازی را یاد می‌گیرید و وقتی اعتماد به نفس پیدا کردید، آن را به سطح بعد می‌برید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا