تحلیل تکنیکال لونا؛ شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۰

تحلیل تکنیکال لونا؛ شنبه 1401/01/20

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از دنیوزکریپتو؛ در تحلیل امروز رمزارز لونا، از الگوهای قیمت و میانگین‌های متحرک برای تجزیه و تحلیل حرکت آتی رمزارزها استفاده می‌کنیم.

رمزارز LUNA:

لونا رمزارز بومی شبکه Terra است. این شبکه برای راه‌اندازی استیبل‌کوین ساخته شده است. رمزارز LUNA جز استیبل‌کوین‌های الگوریتمی Terra است، زیرا نوسانات تقاضای استیبل‌کوین را جذب می‌کند.

تجزیه و تحلیل قیمت LUNA:

تجزیه و تحلیل قیمت LUNA در ۹ آوریل ۲۰۲۲ را در تایم‌ فریم‌ یک ساعته بررسی می‌کنیم.

تحلیل تکنیکال لونارمزارز LUNA در حال حاضر در یک کانال نزولی حرکت می‌کند. اگر روند قیمت بتواند کانال نزولی را به سمت پایین بشکند، سیگنالی قوی برای فروش است. و برعکس اگر روند کانال نزولی را به سمت بالا حرکت کند، نشانه از سیگنال خرید است. شکست خط پایین کانال نزولی، نشانه‌ی این است که دارایی دارد ارزش خود را از دست می‌دهد.

در حال حاضر قیمت لونا ۹۸٫۶۵ دلار است. اگر این الگو ادامه یابد، قیمت LUNA ممکن است به سطح مقاومت ۱۱۷٫۴۲۰ دلار، و سطح خرید ۱۰۰٫۸ دلاری برسد. اگر روند معکوس شود، ممکن است قیمت LUNA به ۸۹٫۵۲۵ دلار کاهش یابد. در این حالت سیگنال فروش بعدی در ۹۷٫۰۵۵ دلار خواهد بود.

در عکس سوم به تحلیل LUNA براساس اندیکاتورهای میانگین متحرک (MA) پنجاه و دویست روزه می‌پردازیم. روند قیمت لونا زیر MA 50 و MA 200 حرکت می‌کند، بنابراین کاملا در یک روند نزولی قرار دارد. با این حال هر لحظه ممکن است که روند معکوس گردد.

منبع: Thenewscrypto.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا