بلومبرگ: ثروتمندان در حال ذخیره بیت کوین

اختصاصی کوین گراف – بلومبرگ مدعی است ثروتمندان، صندوق های سرمایه گذاری و سلبریتی ها در حال خرید و ذخیره بیت کوین با دیدگاهی مشابه سهام های ارزشمند هستند.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از یو تودی (U.Today)، بلومبرگ مدعی است که ثروتمدان، مشاوران اقتصادی و سلبریتی ها در حال پذیرش هرچه بیشتر بیت کوین به عنوان ابزاری برای حفظ ارزش بوده و روند اقدام به خرید آنان رو به افزایش است.

بلومبرگ روند محبوب تر شدن بیت کوین به عنوان پرچمدار ارزهای دیجیتال در بین افراد شناخته شده و تأثیرگذاری این افراد بر مردم عادی را سیگنال قدرتمندی برای آینده دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته و پیش بینی می کند ادامه این روند در کنار مسئله هاوکینگ و کم شدن تعداد بیت کوین های استخراجی، می تواند به رسیدن این رمزارز به قیمت های غیر قابل پیش بینی کمک شایانی کند.

این موضوع همچنین می تواند راه بزرگ تر شدن حجم این بازار در آینده را نیز هموار کند و طبعاً به رقیب سخت تری برای طلا بدل شود. اگرچه هنوز مقایسه حجم بازار بیت کوین به ارزش ۳۵۲ میلیارد دلار با طلا به ارزش ۹ تریلیون دلار دشوار به نظر می رسد، اما دست کم در زمان حال یکی از بزرگترین رقبای طلا خصوصاً با ماهیت دیجیتال به نظر می رسد.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا