افزونه تبلیغات کلیکی وردپرس با درآمد اتریومی

افزونه تبلیغات کلیکی وردپرس با درآمد اتریومی

اختصاصی کوین گراف – یک پلاگین رمزارزی جدید به دارندگان وبسایت ها و وبلاگ های تحت وردپرس امکان دریافت و انتشار تبلیغات کلیکی با درآمد اتری که مستقیماً به کیف پول اتریوم آن ها واریز شود را داده است.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از کوین تلگراف، در این خبر که دیروز در صفحه Plugin Description در وبسایت رسمی وردپرس منتشر شد، امکان دریافت و انتشار تبلیغات کلیکی برای ناشران فراهم شده و می توانند درآمد رمزارزی خود را بدون واسطه در کیف پول اتریوم خود دریافت کنند.

به گفته وبسایت سازندگان این پلاگین که با نام EthereumAds شناخته می شود، آنان قصد رقابت با بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی دنیا Google AdSense را داشته و با توجه به دریافت رمزارزی درآمد حاصل از این تبلیغات، ناشران بدون نگرانی از مواردی همچون تحریم و محدودیت های داخلی کشورشان می توانند کسب درآمد کنند.

سازندگان این پلاگین همچنین وعده داده اند که پورسانت ناچیزی بابت ارایه این تبلیغات دریافت کرده و تأکید کردند بیش از ۹۰ درصد درآمد حاصل از این تبلیغات به منتشر کنندگان پرداخت خواهد شد. این در حالیست که Google AdSense تنها ۶۸ درصد از درآمد هر تبلیغ را به ناشران می پردازد.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا