بزرگترین نهنگ های بیت کوین چه کسانی هستند

بزرگترین نهنگ های بیت کوین چه کسانی هستند

نهنگ های بیت کوین، بزرگترین تریدرهای دنیای ارزهای دیجیتال هستند که همواره تأثیر بسزایی در روند قیمتی این بازار گذاشته اند. با اینکه شناخت درست این افراد آسان نبوده و هویت آنان تنها در حد حدس گمان است، اما آنچه مسلم است اثرگذاری این معامله گران در بازار قابل چشم پوشی نیست.

راه های زیادی برای رسیدن به هویت واقعی این نهنگ ها پیشنهاد می شود، اما معقول ترین روش شناخت آدرس های حاوی حجم بالای بیت کوین است. همچنین از آنجا که ماهیت دنیای ارز دیجیتال همواره تأکید بر ناشناسی داشته، در این مقاله تلاش شده این حدس و گمان ها را با اخبار منتشر شده در طول تاریخ این بازار منطبق کرده و به قوی ترین احتمال ها درباره صاحبان این آدرس ها برسیم. برای آشنایی با چند نهنگ سرشناس این بازار با ما همراه باشید.

بزرگترین نهنگ های بیت کوین

بری سیلبرت (Barry Silbert)؛ مدیرعامل Digital Currency group: گفته می شود دارایی دیجیتال وی در ژانویه ۲۰۱۸ بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش داشت!

تیم درپر (Tim Draper)؛ مدیرعامل Draper Associates: وی در سال ۲۰۱۴ مقدار ۲۹,۶۵۶ واحد بیت کوین خریداری کرده است!

مایکل نووگراتس (Michael Novogratz)؛ مدیرعامل Galaxy Digital: نووگراتس بخش زیادی از دارایی خود را به بیت کوین تبدیل کرده و در ژانویه ۲۰۱۸ ارزش دارایی دیجیتال وی بیش از یک میلیارد دلار برآورد شده است!

تایلر و کامرون وینک لووس (Tyler and Cameron Winklevoss)؛ مدیران ارشد صرافی Gemini: ارزش بیت کوین های آنان در سال ۲۰۱۱، در حالی که هر واحد این رمزارز تنها ۱۲۰ دلار ارزش داشت بیش از ۱۱ میلیون دلار برآورد شده بود!

ژانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)؛ مدیرعامل صرافی بایننس: تخمین زده می شود وی تاکنون چیزی بیش از دو میلیارد دلار رمزارز ذخیره کرده باشد. البته همچنین پیش بینی می شود بیشترین کوین در ذخیره او بایننس کوین باشد!

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)؛ مدیرعامل صرافی Coinbase: گزارش ها در سال ۲۰۱۸ حاکی از آن بود که آرمسترانگ صاحب بیش از یک میلیارد دلار دارایی دیجیتال بوده است!

منبع: tokeneo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا