آخر عاقبت توکن های عرضه اولیه بایننس

آخر عاقبت توکن های عرضه اولیه بایننس

توکن هایی عرضه اولیه بایننس

در دنیای شیرین و بی رحم ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب درآمد خریداری توکن های عرضه اولیه می باشد. بعضی از این توکن ها توانسته اند سرمایه خریداران خود را طی مدتی کوتاه چند ده برابر کرده یا بعضاً به صفر مطلق برسانند! اولین صرافی که شروع به پشتیبانی از این توکن ها نمود و مارا با عبارت IEO آشنا کرد صرافی بایننس بود. در این مقاله قصد داریم چند مورد از معروف ترین توکن های عرضه اولیه بایننس را که توسط صرافی بایننس عرضه شده اند بررسی کنیم.

۱- توکن عرضه اولیه Band

توکن BAND

رمزارز Band شاید محبوب‌ترین توکن در لیست ما باشد. این توکن که در زمان عرضه خود قیمت ۴۷ سنتی را یدک می کشید، در آگوست ۲۰۲۰ یعنی یک سال پس از عرضه اولیه به رکورد قیمتی ۱۷.۷۸ دلار نیز دست یافت (قیمت بند در زمان نگارش این مقاله ۵.۷۰ دلار است).

بیشتر بخوانید: اعتبار سنجی توکن های عرضه اولیه چگونه است؟

به عقیده بسیاری از معامله گران Band رقیب اصلی ارز دیجیتال چین لینک بوده که رتبه ششم بازار را از آن خود کرده است. هدف Band ایجاد یک شبکه اوراکل میان زنجیره ای است که امکان ارتباط شبکه های بلاک چین با دنیای واقعی را فراهم می کند. در حال حاضر این توکن روی شبکه های ERC20 و BEP2 در دسترس است.

۲- توکن Kava

 

پروژه KAVA جدا از سربلند بودن در لیست توکن های عرضه اولیه بایننس، همچنین یکی از موفق ترین پروژه های حوزه دیفای نیز به شمار می رود. شبکه کاوا در واقع یک صرافی غیر متمرکز بوده که دارای دو توکن می باشد. توکن KAVA به عنوان توکن اصلی که با استفاده از سیستم اثبات سهام وظیفه تأمین امنیت شبکه را بر عهده داشته و USDX به عنوان استیبل کوین جهت معاملات درون صرافی کاربرد دارد.

کاوا از جمله اولین صرافی های غیر متمرکزی بوده که به کاربر اجازه می دهد تا با وثیقه گذاشتن دارایی های دیجیتال خود از این شبکه وام دریافت کند. بودجه تأمین وام نیز از سوی دیگر کاربران این شبکه تأمین شده و در ازای این تأمین بودجه سود دریافت می کنند. KAVA که با قیمت ۴۶ سنت عرضه شده بود در زمان نگارش این مقاله به قیمت ۱.۵۶ دلار معامله می شود.

۳- توکن عرضه اولیه Bit Torrentتوکن BTT

 

اگر شما هم از علاقه مندان به دانلود از طریق سیستم اشتراک گذاری فایل Torrent باشید حتماً اسم بیت تورنت را قبلاً شنیده اید. سیستم تورنت به این صورت عمل می کند که کاربران فایل مورد نظر خود را مستقیماً از روی سیستم یک کاربر دیگر بدون واسط متمرکز دریافت می کنند.

بیت تورنت با عرضه توکن خود و ایجاد یک مشوق مالی برای اشخاصی که از این سیستم استفاده می کنند، قصد دارد تا به مشکلات اولیه سیستم خود خاتمه دهد. بیت تورنت که در سال ۲۰۱۸ توسط بنیاد ترون خریداری شده از جمله اولین توکن های عرضه اولیه بوده که بایننس عرضه کرده است. قیمت اولیه این توکن تنها ۰.۰۰۰۱۲ دلار بوده که تنها کمی پس از عرضه با ۱۵۰۰ درصد رشد رکورد قیمتی ۰.۰۰۱۸۶۵ را به ثبت رساند.

۴- توکن Bella Protocol

توکن BEL

یکی از جدیدترین محصولاتی که بایننس در اختیار کاربران خود قرار داده لانچ پول می باشد. این محصول به کاربران خود اجازه می دهندد تا BNB ها و BUSD های خود را در اختیار استخر استیکینگ قرار داده و به عنوان جایزه توکن دیگری دریافت کنند. این ایده خلاقانه برای اولین بار روی توکن عرضه اولیه BELL صورت گرفته است.

این پروژه از جمله آخرین عرضه اولیه های بایننس بوده و هنوز برای نتیجه گیری در مورد موفقیت آن کمی زود است. اما از آنجا که در ابتدای کار توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده، آن را در این فهرست قرار دادیم. قیمت عرضه اولیه توکن BEL تنها ۷۵ سنت بوده و با حجم ۴.۵ میلیون توکن به بازار عرضه شده است. هم اکنون این توکن با نام AAVE در بازار شناخته شده و سقف قیمت ۸۰ دلاری را تجربه کرده است.

لیست کامل توکن های عرضه اولیه بایننس را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا