پرداخت قبوض با رمزارزها در شهر ویلیستون

اختصاصی کوین گراف، شهر ویلیستون از بیت کوین و سایر رمزارزها برای پرداخت قبض هایی مانند آب، برق و گاز از ماه ژوئن استفاده می کند.

قابل به ذکر است که، این شهر به سومین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی تبدیل می شود که خدمات پرداخت رمزارزها را ارائه می دهد.

قابل به ذکر است که، شهر ویلیستون شروع به پذیرفتن بیت کوین و سایر رمزارزها برای پرداخت قبض های آب و برق از شهروندان خود کرده است و این کار را با همکاری Bitpay انجام می دهد.

باید اشاره کرد که شورای شهر ابتدا باید بازخورد پرداختی ها از طریق رمزارزها را بررسی کند و در این صورت اگر حجم و علاقه مندی ها به این کار قابل توجه باشد، ممکن است گزینه های پرداخت قبض های دیگر را هم از طریق انجام دهد.

با انجام این کار، شهر ویلیستون به سومین شهرداری در ایالات متحده و اولین شهر در ایالت داکوتای شمالی تبدیل می شود که شروع به پذیرش پرداختی های خود از طریق رمزارزها می کند.

هرکول کامینگز ، مدیر امور مالی شهر ، درباره تصمیم خود در اضافه کردن پرداختی ها از طریق رمزارزها توضیح داد و گفت:

ما اولین شهرداری در ایالت داکوتای شمالی و سومین کشور هستیم که این خدمات را ارائه می دهیم. ما در حال بررسی و پیدا کردن روش های پرداخت بیشتر هستیم تا خدمات مشتری را به بهترین انجام دهیم و همچنین از مزایای این پرداختی های آنلاین میتوان به امنیت، راحتی و صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد.

کامینگز تاکید کرد که، این تنوع پرداختی نشان می دهد که شهر ویلیستون بسیار علاقه مند و سازگار به فناوری های جدید و نوظهور است، که از تغییرات فناوری ، تحول و نوآوری استقبال می کند.

گفتنی است که، استفاده از رمزارزها محدود به وال استریت و معامله گران خرده فروشی نیست ، بسیاری از شهرها و شوراهای ایالتی نیز برای پذیرش پرداخت هایشان از طریق رمزارزها تلاش کرده اند. به عنوان مثال ، کانتون سوگ سوئیس از سال ۲۰۲۱ شروع به پذیرش پرداخت مالیات از طریق رمزارزها کرده است. شهر میامی همچنین پیشنهاد پرداخت پول به کارمندان دولت را از طریق ارزهای دیجیتال داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا