تبدیل ۷۵ درصد از اتریوم یک میلیاردر مشهور به کاردانو!

اختصاصی کوین گراف، یکی از معامله‌گران مشهور به اسم کاپو اعلام کرد که هفتاد و پنج درصد از دارایی اتریوم خود را به منظور خرید کاردانو می‌فروشد و پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال در آینده نزدیک قیمت و عملکردی بهتر از اتریوم داشته باشد.

قابل به ذکر است که، کاردانو امروز با رشد ۲۰ درصدی از ۲ دلار عبور کرد و در حال حاضر با ۲.۱۴ دلار معامله می شود.کاپو چند روز پس از آن که گفته بود در حال بررسی چند ارز دیجیتال شامل BNB، سولانا، کاردانو، بالانسر (Balancer) و تلور (Tellor) است، خبر فروش اتریوم خود را اعلام کرد.

کاپو با ارائه نمودار جفت ارز ADA/ETH گفت انتظار دارد که کاردانو در آینده نزدیک با افزایش قیمت همراه باشد و عملکرد بهتری از اتریوم داشته باشد.

کاپو در توییت بعدی خود افزود که وی همچنین در صدد فروش مقداری از دارایی BNB خود برای خرید ADA است زیرا شرایط و قیمت کاردانو بسیار خوب به نظر می‌رسد. علاقه کاپو به این ارز دیجیتال ابتدا توسط Daily Hodl و پس از اصلاحیه چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال گزارش شد.

این نکته قابل ذکر است که کاردانو طی ۱۲ ماه اخیر نیز عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است، به طوری که در این مدت کاردانو با افزایش قیمت ۳۵۰۰ درصدی همراه بوده است. به عنوان مقایسه، بیت کوین در این مدت ۴۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

باید اشاره کرد که، دلیل افزایش قیمت کاردانو، چندین بهبود تکنیکال نظیر پیاده‌سازی آتی قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو با عرضه فاز آلونزو (Alonzo) بوده است.

گفتنی است که، گاوهای بیت کوین در صدد افزایش قیمت بیت کوین به بالاتر از ۵۰,۰۰۰ دلار هستند، در حالی که متیک (MATIC)، کاردانو (ADA) و سایر آلتکوین‌های برتر با رشد قیمت بیشتر از ۱۰ درصدی همراه بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا