مدیر عامل مایکرو استراتژی: حتی یک ساتوشی هم نفروختم!

اختصاصی کوین‌ گراف، مایکل سیلور فاش کرد که منابع زیردست او در حال حاضر در مجموع ۱۱۱۰۰۰ واحد بیت‌کوین در اختیار دارند و در طی ریزش اخیر بازار هیچ‌کدام از آنها حتی یک ساتوشی هم به فروش نرساندند.

گفتنی است که، قیمت بیت‌کوین یک اصلاح ۵۰ درصدی را از ماه گذشته خود ثبت کرد و اتریوم نیز از رکوردی که ۸ روز قبل به ثبت رساند ۵۱ درصد افت کرد.

نکته قابل به ذکر این است که، سیلور نه فقط به این خاطر که شرکت او بیش از ۲ میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کرده، بلکه به این دلیل که وی کارکرد بیت‌کوین و نقش آن در آینده فایننس را درک می‌کند، به یک شخصیت برجسته در جامعه بیت‌کوین تبدیل شده است. حتی زمانی که افرادی همچون ایلان ماسک پس از خرید ۱٫۵ میلیارد دلار بیت‌کوین این قطار را ترک کردند، سیلور همچنان سفت و سخت روی موضع خود در هولد کردن بیت‌کوین ایستاده است.

باید گفت که، مایکرواستراتژی در میان اولین شرکت‌هایی بود که بیت‌کوین را وارد ترازنامه خود کرد و اغلب به دلیل پیشگام بودن در استفاده از بیت‌کوین به عنوان ذخیره خزانه شرکت، مورد تحسین قرار گرفته است. آنها در پایان ماه اوت سال گذشته زمانی که این رمزارز فقط ۱۰،۰۰۰ دلار قیمت داشت بیت‌کوین خریداری کردند و از آن زمان تاکنون متوقف نشده و خریدهای خود را به صورت نقدی و همچنین به صورت اوراق قرضه ادامه داده‌اند.

بازار بیت‌کوین در طی ۲۴ ساعت بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار زیان دید!!!

ممنوعیت رمزارزها در چین عامل فروش ناشی از وحشت (Panic Sell) در میان هولدرهای کوتاه‌مدت بوده، اما امروز این روند فروش تشدید شده و منجر به خروج بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار از بازار رمزارز شد. این اصلاح عمیق منجر به ایجاد ترافیکی سنگین در تمام صرافی‌ها شد، به طوری که کوین‌بیس، هوبی، بایننس و حتی کوین‌مارکت کپ برای یک بازه کوتاه از کار افتادند.

نکته قابل ملاحظه این است که بازار کریپتو شروع به نشان دادن علائم بهبود کرده است، چراکه بیت‌کوین موقعیت خود در بالای سطح ۳۵،۰۰۰ دلار را پس از سقوط به کف ۳۰،۰۰۰ دلار تقویت کرده است. از سوی دیگر، اتر نیز پس از اصلاح ۵۰ درصدی از ATH خود در ۴،۳۷۲ دلار که ۸ روز قبل به ثبت رساند، به ۲۵۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا