کانال های تلگرامی کریپتو چگونه سرعت پذیرش رمزارزها را تسریع می کنند

اختصاصی کوین گراف، همه علاقه‌مندان، سرمایه‌گذاران یا تریدرهای کریپتو با تلگرام، اپلیکیشن پیام‌رسان مبتنی بر فضای ابری که در پنج سال گذشته به شهرت رسیده، آشنا هستند. این اپلیکیشن که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، زمانی در کانون توجهات قرار گرفت که چندین پروژه غیرمتمرکز، بورس سهام و انتشارات دیجیتال تصمیم گرفتند وارد آن شوند. اکنون از تلگرام به عنوان بستری برای پروژه‌های رمزارز برای تبادل اطلاعات با یکدیگر و با کاربران آنها استفاده می‌شود.

و جنبه‌های دیگری همچون تبلیغات نیز توسط هزاران گروه و کانال بر روی این پلتفرم صورت می‌پذیرد. بعضی از آن‌ها مشاوره سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند و برخی دیگر به مالکان بزرگ رمزارز تعلق دارند.

باید اشاره کرد که، دلایلی که تریدرهای کریپتو تلگرام را ترجیح می‌دهند مختلف است، و این امر باعث شده که تلگرام طرفداران رمزارز را به خود جذب کند. بخش اعظم آن به حضور شمار زیادی از تریدرها در این اپ مربوط است. با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که تریدرها در وهله اول این پلتفرم را انتخاب کردند.

برای درک میزان تأثیرگذاری این گروه‌ها، گروه تلگرامی Crypto Binance Trading را در نظر بگیرید که بیش از ۲٫۵ میلیون عضو دارد و یک گروه عمومی در تلگرام دارد که تریدرهای دیگر می‌توانند از اطلاعیه‌های فوری آن بهره‌مند شوند. به همین دلیل از شبکه‌های اجتماعی با قابلیت چت مانند تلگرام می‌توان به خوبی استفاده کرد.

این گروه تلگرام حتی دارای عضویت ویژه است و به افراد امکان می‌دهد به غیر از سیگنال‌های به موقع از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شوند. کاربران می‌توانند در بخش ask me anything این کانال تلگرامی که حدود ۲ میلیون دنبال کننده دارد، پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

گفتنی است، این فقط داستان یکی از کانال‌ها و گروه‌های بیشمار تلگرامی با هزاران عضو است.

کانال‌های خصوصی:
قابل به ذکر است که، تلگرام دارای کانال‌های خصوصی است که کاربران می‌توانند با استفاده از لینک دعوت یا اضافه شدن توسط سازنده کانال به آنها بپیوندند. پلتفرم‌های سیگنالی متعددی هستند که به تریدرها امکان می‌دهند تا در ازای پرداخت هزینه، معاملات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. آنها می‌توانند به دیگر تریدرهای کریپتو بگویند که کجا خرید و فروش کنند، یا اینکه اخبار جدید چه تأثیری بر بازار می‌گذارد.

از بزرگ‌ترین کانال‌های ارائه دهنده سیگنال‌های کریپتو می‌توان به Learn2Trade، MyCryptoParadise، Fat Pig Signals، crypto binance trading و Pro Crypto Signals اشاره کرد.

ارتباطات:
تلگرام یک پلتفرم ایدئال برای انتشار پیام‌ها در یک مقیاس بزرگ است. هر گروه تلگرامی می‌تواند حداکثر ۱۰۰۰۰۰ شرکت‌کننده داشته باشد. تلگرام در مقایسه با اپ‌هایی مانند سیگنال و واتس‌اپ بیشتر بر روی حریم خصوصی تمرکز دارد. کاربران همچنین می‌توانند از چندین برنامه خودکار برای پیام‌رسانی در تلگرام استفاده کنند. تلگرام همچنین دارای قابلیت ربات‌های RSS است که پیام‌هایی را ایجاد می‌کنند که به راحتی قابل اشتراک هستند.

تبلیغات ICO:
تلگرام بواسطه کانال‌ها و گروه‌های خود یک رویکرد بسیار ساده را فراهم می‌کند. این امر تلگرام را برای انتشار اطلاعیه‌ها در مورد عرضه اولیه سکه‌ها (ICO) به گزینه‌ای ایدئال تبدیل می‌کند. تلگرام با قابلیت اضافه کردن ربات به کانال‌ها، می‌تواند افراد واقعی را به کانال جذب کند. در تلگرام تعداد زیادی کامیونیتی درمورد ICO ها یافت می‌شود. با این حال، کاربران باید مراقب باشند زیرا همه آنها اطلاعات قابل اعتماد یا مشاوره با کیفیتی ارائه نمی‌دهند.

گفتنی است، محبوبیت سیگنال‌های کریپتو یکی از پیشران‌های اصلی پذیرش عمومی رمزارزها است و تلگرام سهم زیادی از آن دارد. گروه‌های تلگرامی می‌توانند داده‌های معاملاتی ارزشمندی را برای اعضای خود فراهم کرده و به آن‌ها در مدیریت سبد پرتفوی خود کمک کنند. به دلایلی که در بالا ذکر شد، تلگرام به مناسب‌ترین گزینه برای تبادل اطلاعات در حوزه رمزارز تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا