فیلم جدید آنتونی هاپکینز برنده اسکار، به صورت NFT در پلتفرم جدید Vuele به فروش خواهد رسید.

فیلم جدید آنتونی هاپکینز برنده اسکار، به صورت NFT در پلتفرم جدید Vuele به فروش خواهد رسید.ترجمه اختصاصی کوین گراف، فیلم جدید آنتونی هاپکینز با نام Zero Contact قرار است ماه آینده در بازار Vuele NFT پخش شود.
قرار است که این فیلم تبدیل به توکن شده و در بازار جدیدالتاسیس فیلمهای NFT به نام Vuele به فروش رسد.
هاپکیز ۸۳ ساله تاکنون در کارنامه کاری مشهور خود برنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی بوده، در فیلمهای شاخصی مانند “سکوت بره ها”، “مرد فیلی” و “پدر” بازی کرده است.
این فیلم بلند Zero Contact نام دارد و توسط شرکت مستقل اقتصادی و تولیدات هنری Enderby Entertainment ساخته شده است.

به گفته Enderby، موضوع فیلم داستان زندگی پنج شخصیت مختلف در نقاط مختلف جهان است که وجه مشترکشان، ارادت آنها به یک غول فناوری بنام فینلی هارت (با بازی هاپکینز) است. این پنج شخصیت متوجه می شوند که فینلی هارت پنهانی اختراعی برای “راه حل مشکلات بشریت و یا پایان زندگی بر زمین” ساخته و برای از بین بردن این اختراع با یکدیگر همکاری می کنند.

فیلم Zero Contact در سال ۲۰۲۰، طی دوره های اولیه همه گیری جهانی کرونا، از راه دور و از طریق نرم افزار زوم ساخته شد. فیلمنامه توسط Cam Canon نوشته شده و قرار است حوالی ماه جولای تا اوایل آگوست بر پلتفرم Vuele قرار گیرد.

ریک داگدیل، تهیه کننده و کارگردان کمپانی Enderby گفت: همه چیز این فیلم غیر متعارف است، از نحوه فیلمبرداری با استفاده از زوم و تولید آن از راه دور، تا نحوه پخش آن.

بیشتر بخوانید: مستند تاریخچه رمزنگاری

پنج نسخه از فیلم در Vuele توزیع خواهد شد که شامل فیلم کامل و صحنه های اضافی آن است و قیمت تعییین شده برای آن از توکن به توکن دیگر، متفاوت است.

داگدیل همچنین عنوان کرد که Enderby تصمیم به پخش فیلمها از طریق تبدیل آن به NFT گرفته است، چرا که این روش باعث می شود نسخه های توزیع شده منحصر به فرد باشند و به رعایت قوانین کپی رایت کمک می کند.

فعالیتهای بازار Vuele متمرکز بر پخش و تماشای فیلم است و کاربران آن میتوانند محتویات سایت را با رمزارزها و یا ارزهای فیات خریداری کنند. به نظر می رسد که تاکنون فیلم Zero Contact تنها پروژه ارائه شده بصورت NFT در این مرحله است و هنوز این شرکت مشخص نکرده که مبنای بازار خود را بر کدام بلاکچین خواهد ساخت.

وب سایت ووله اظهار داشت:”کاربران سایت میتوانند فیلمهای بلند و دیگر محتویات پر مخاطب را خریداری و یا مشاهده کنند که این محتویات شامل پشت صحنه و سکانسهای حذف شده فیلم، صحنه های ویژه، پرسش و پاسخ اختصاصی با عوامل فیلم و امکانات بسیار دیگر است.”

آینده فیلمهای NFT:

به نظر می رسد که روند ساخت تولیدات سینمایی و تلویزیونی که از فناوری بلاکچین و یا دیگر شکلهای کریپتو استفاده می کنند، رو به رشد است.

طبق گزارش کوین تلگراف در تاریخ ۸ جولای، یک سریال تلویزیونی واقع نما از بین کاربرانی که در دنیای واقعی کیف پولهای مجازی خود را از دست داده اند، به دنبال بازیگر بوده است. این سریال توسط تیمی از متخصصان رمزارزها و امنیت سایبری، برای کمک به کاربرانی که سرمایه خود را از دست داده اند، نوشته شده است.

اوایل ماه اخیر، کمپانی تولیدات AMM Global اعلام کرد که قصد دارد برای سال ۲۰۲۲، سریالی ۱۲ قسمتی به نام “Crypro Keepers” ارائه دهد که موضوع آن پیرامون NFTها و مسابقه ای برای ساخت ارز دیجیتالی جدید، بین برنامه نویسانی از هونگ کونگ و آمریکا است.

در ماه ژوئن، شرکت فاکس اعلام کرد که صندوقی ۱۰۰ میلیون دلاری برای تولیدات نو آورانه NFT و آزمایشگاههای شرکت جدید خود برای تولید و خلاقیت در بلاکچین و NFT نظر گرفته است.

آزمایشگاههای “تولید و خلاقیت در بلاکچین” بازارهایی اختصاصی برای نمایش تولیدات مشترک NFT است. مانند سریال جدید انیمیشنی به نام Krapopolis که توسط یکی از خالقین سریال ریک اند مورتی، دان هارمون تولید شده است.

 

منبع: Cointelepraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا